Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Звіт про повторне відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2018 № 852 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. і від 13 січня 2016 р. № 94»
10.08.2020 | 08:43 | Департамент технічного регулювання та метрології1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер
Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2018 № 852 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 р. № 374 і від 13 січня 2016 р. № 94» (далі – Постанова), набрала чинності 25.04.2019.
2. Назва виконавця заходів з відстеження
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
3. Цілі прийняття акта
Основною метою Постанови є забезпечення підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні шляхом встановлення метрологічних вимог до сучасних законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі – ЗВТ), які мають функції фото-, відеофіксації в автоматичному режимі та можливості використання їх для фіксації порушень правил дорожнього руху, а також з огляду на наступне.
Кодексом України про адміністративні правопорушення передбачено застосування технічних засобів, що дають змогу здійснювати фотозйомку або відеозапис для фіксування в автоматичному режимі правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, а також притягнення до адміністративної відповідальності за такі правопорушення.
Водночас пунктом 9 частини першої статті 31 та статтею 40 Закону України «Про Національну поліцію» передбачено також застосування технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису.
Зокрема, до таких технічних засобів належать ЗВТ, які вимірюють дистанційно швидкість руху транспортних засобів та просторово-часові параметри місцеположення таких засобів.
Разом з тим, відповідно до частини першої статті 3 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі – Закон про метрологію) сферою законодавчо регульованої метрології є визначені цим Законом види діяльності, щодо яких з метою забезпечення єдності вимірювань та простежуваності здійснюється державне регулювання стосовно вимірювань, одиниць вимірювання та ЗВТ, зокрема пунктом п’ятим цієї статті визначено – контроль безпеки дорожнього руху та технічного стану транспортних засобів.
Постановою внесено зміни до пункту 21 додатку 1 до Технічного регламенту законодавчо регульованих ЗВТ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 94, та пункту 20 Переліку категорій законодавчо регульованих ЗВТ, що підлягають періодичній повірці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 374, і викладено їх у такій редакції:
«Прилади контролю за дотриманням правил дорожнього руху з функціями фото-, відеофіксації:
вимірювачі швидкості руху транспортних засобів дистанційні;
вимірювачі просторово-часових параметрів місцеположення транспортних засобів дистанційні».
Завдяки цьому є можливим отримувати достовірні результати фіксації в автоматичному режимі подій з ознаками порушень правил дорожнього руху та використовувати їх як достатні та належні докази у справах про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху для притягнення правопорушників до відповідальності.
4. Строк виконання заходів з відстеження
З 25.06.2020 по 25.07.2020.
5. Тип відстеження
Повторне відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження
Статистичний метод.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося шляхом збирання статистичних даних, одержання пропозицій до нього, їх аналізу стосовно необхідності внесення змін до Постанови.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності
Рівень поінформованості щодо положень акта достатньо високий. Зокрема, Постанову опубліковано в «Урядовому кур’єрі» від 25.10.2018 № 200, «Офіційному віснику України» від 06.11.2018 (2018 р., № 85, стор. 22, стаття 2802, код акта 91946/2018) та оприлюднено на офіційному веб-порталі Верховної Ради України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2018-п).
Кількість виробників, на яких поширюється дія акта – за наявною інформацією це 9 суб’єктів господарювання, які є виробниками ЗВТ, які виконують функції фото-, відеофіксації в автоматичному режимі та надаються на ринку України.
Звернення виробників та інших заінтересованих сторін з питань, пов’язаних з прийняттям Постанови – відсутні.
Звернення суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб щодо необхідності перегляду Постанови та внесення змін до неї не надходили.
Розмір надходжень до державного бюджету, пов’язаних з дією Постанови – не передбачено.
Розмір коштів, що витрачаються виробниками, пов’язаними з виконанням вимог Постанови – пов’язано з розміром плати за проведення оцінки відповідності ЗВТ, які виконують функції фото-, відеофіксації в автоматичному режимі, вимогам Технічного регламенту.
За інформацією призначеного органу з оцінки відповідності ЗВТ вимогам Технічного регламенту вартість робіт з оцінки відповідності приладів контролю дистанційних за модулем В складає від 123,3 тис. грн до 181,2 тис. грн в залежності від типу ЗВТ, включаючи ПДВ.
За період від базового відстеження загальна вартість робіт з проведення оцінки відповідності за модулем В шести приладів контролю дистанційних, які виконував призначений орган з оцінки відповідності, складає 811,2 тис. грн, включаючи ПДВ.
Вартість робіт з оцінки відповідності приладів контролю дистанційних за модулем F за одиницю складає від 1,5 тис. грн до 6,3 тис. грн, включаючи ПДВ.
За період від базового відстеження оцінку відповідності за модулем F було проведено загальної кількості 62 одиниць ЗВТ на загальну суму 307,5 тис. грн.
Розмір коштів, що витрачаються фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог цього регуляторного акта – не передбачено.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
За результатами аналізу отриманих значень показників результативності даного регуляторного акта можна зробити висновок, що регуляторний акт має високий ступінь досягнення визначених цілей та не потребує внесення змін чи доповнень.
Реалізація Постанови дозволяє підвищити ефективність контролю за дотриманням правил дорожнього руху, сприяє покращенню дисципліни водіїв транспортних засобів, зниженню рівня аварійності на автомобільних дорогах і вулицях населених пунктів, зменшенню тяжкості наслідків дорожньо-транспортних пригод.