Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Повідомлення про порушення ЄС перегляду захисних заходів щодо деяких видів металопродукції
21.05.2019 | 10:11 | Департамент торговельного захисту17 травня 2019 року, Європейська комісія порушила перегляд захисних заходів щодо металопродукції. З повним текстом офіційного повідомлення англійською мовою можна ознайомитись за посиланням.
Нагадаємо, що 2 лютого 2019 року ЄС застосував остаточні захисні заходи щодо сталевої продукції у формі індивідуальних та глобальних тарифних квот для усіх країн. Після вичерпання квоти до імпорту сталевої продукції застосовується захисне мито у розмірі 25%. Україна отримала індивідуальні квоти за 12-ма категоріями товарів, що відповідають історичним обсягам поставок, враховуючи зростання попиту в країнах ЄС. За 2-ма категоріями товари з України ввозяться до ЄС в рамках глобальної квоти, ще за 12-ма категоріями ‑ Україна була виключена з-під заходів як країна, що розвивається.
Відповідно до вказаного повідомлення Єврокомісії у ході перегляду будуть розглядатись наступні питання:
- Розмір тарифної квоти для окремих товарів, що зумовлено тим, що ряд країн вичерпали свої індивідуальні квоти досить швидко. Так, Туреччина вичерпала свої індивідуальні квоти для категорій 5, 13, 16, 17 і 25; Росія – в категоріях 13 і 16; Китай – в категоріях 4B і 15. Єврокомісія буде аналізувати причини, що призвели до подібних тенденцій та наскільки рівень встановлених квот є обґрунтованим. Зокрема, проводитиметься дослідження чи відбулося це внаслідок збільшеного попиту на ринку ЄС або через практику, пов’язану з накопиченням складських запасів, чи у зв’язку із дією обмежувальних заходів на сталеву продукцію на зовнішніх ринках та переорієнтацією товаропотоків на європейський ринок.
- Витіснення традиційних постачальників з ринку. Для певних категорій товарів квота була швидко вичерпана за рахунок імпорту з однієї або декількох країн, що зумовило витіснення традиційних постачальників і обмежило вибір споживачів. Це стосується категорій товарів 4B, 13 і 16. Комісія буде розглядати, чи ця обставина негативно впливає на інтереси Союзу, зокрема, щодо необхідності підтримувати традиційні торговельні потоки.
- Можливі негативні наслідки для партнерів, з якими ЄС має преференційний режим торгівлі. Комісія буде розглядати, чи спричинило застосування захисних заходів будь-які істотні ризики для сталого та економічного розвитку країн-партнерів, з якими ЄС має преференційний режим торгівлі, що завдає шкоди інтеграційним цілям угод з ЄС.
- Оновлення списку країн, що розвиваються. Ряд країн, що розвиваються, в тому числі Україна, виключені з-під дії захисних заходів у зв’язку із незначними поставками за деякими категоріями товарів. Єврокомісія має на меті переглянути список виключених з-під заходів країн відповідно до останніх показників імпорту.
- Інші зміни обставин, які можуть вимагати коригування рівнів чи розподілу тарифної квоти. Зацікавлені сторони також можуть порушити інші питання, для інших категорій товарів, окрім вже згаданих, у разі наявності змін обставин що зумовлює необхідність коригування рівня або розподілу тарифної квоти у конкретних категоріях товарів. Зацікавлені сторони мають надати достатньо обґрунтовані докази на підтримку своїх вимог.
Наголошуємо, що даний перегляд буде проводитись у стислі терміни і має завершитись до 30 вересня 2019 року. У зв’язку із цим Єврокомісія встановила наступні терміни для подачі коментарів та доказів:
- протягом 15 днів з дати публікації зацікавлені сторони мають можливість надати Єврокомісії свої коментарі та докази, зазначаючи при цьому, до якого саме пункту із п’яти питань відноситься така інформація;
- сторони мають право надати свої контр-коментарі протягом 7 днів з дати подання базових коментарів;
- можливість продовження термінів буде надаватись у виключних випадках і лише на 3 дні.
Мінекономрозвитку буде брати участь у даному перегляді і запрошує усіх зацікавлених виробників до співпраці з метою посилення позиції України та досягнення кращого результату у даному перегляді. З даного питання просимо звертатись до Департаменту торговельного захисту Мінекономрозвитку за тел. 596-68-50.