Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Огляд торговельної політики Канади
25.06.2019 | 15:50 | Департамент доступу до ринків та взаємодії з СОТПід час проведення одинадцятого Огляду торговельної політики Канади члени Світової організації торгівлі мали можливість дізнатися про найважливіші зміни економічного, торговельного та інвестиційного режиму Канади за останні чотири роки, порушити запитання щодо торговельної політики цієї країни та отримати письмові відповіді безпосередньо від Канади.
Відповідне засідання Органу СОТ з огляду торговельної політики проходило 12 та 14 червня 2019 року у м. Женева (Швейцарська Конфедерація), і оголошені на ньому виступи представників 53 делегацій підтвердили важливу роль Канади у багатосторонній торговельній системі.
Учасники засідання відзначали стійкість економіки Канади, що характеризується зростанням ВВП, низьким рівнем інфляції, відносно стабільною часткою державного боргу у відношенні до ВВП та зменшенням дефіциту платіжного балансу. В результаті реалізації зваженої монетарної та фіскальної політики Канаді вдалося послабити негативні економічні наслідки зниження цін на нафту та змін умов торгівлі. Рівень безробіття знизився до 5,8 відсотка, і значення цього показника було найнижчим за останні 40 років. Підтримуючи відкритість та конкурентоспроможність економіки, Канада досягла високого рівня життя - у 2018 році рівень ВВП на душу населення становив понад 46 тис. доларів США.
Високо оцінювалася участь Канади у діяльності СОТ, зокрема її провідна роль у багатьох напрямках, включаючи обговорення подальших шляхів реформування СОТ, активність у роботі різних органів СОТ та дотримання зобов’язань щодо зміцнення багатосторонньої торговельної системи. Деякі учасники зазначали про лідерство Канади у реалізації заходів, спрямованих на забезпечення інклюзивності торгівлі, шляхом врахування особливих потреб жінок, малих та середніх підприємств, корінних народів у торговельній політиці Канади. Було відзначено і своєчасність подання Канадою нотифікацій до СОТ, а також надання підтримки найменш розвинутим країнам.
При цьому члени СОТ наголошували не лише на участі Канади у реалізації ініціатив з лібералізації торгівлі в рамках СОТ, а і зазначали про її активність в укладенні нових дво- та багатосторонніх угод, згадуючи угоди про вільну торгівлю з ЄС (CETA), Україною (CUFTA), Мексикою та США (CUSMA) і т.д., які матимуть подальший позитивний вплив на показники торгівлі, інвестування та зайнятості у Канаді.
Обговорюючи інвестиційний режим Канади, члени СОТ підкреслювали важливість забезпечення його відкритості та прозорості, оскільки прямі іноземні інвестиції мають вагоме значення для економіки Канади. Відмічалася деяка ступінь лібералізації умов інвестування. Водночас у багатьох виступах пропонувалося вирішити питання щодо продовження існування обмежень у цій сфері.
Аналізуючи тарифну політику Канади, було відзначено відносну незмінність середньої застосованої MFN ставки ввізних мит на рівні 6,1 відсотка у 2019 році, а також збільшення кількості безмитних тарифних ліній за період між попереднім оглядом (до понад 70 відсотків). Частково це було забезпечено скасуванням Канадою ввізних мит на високотехнологічні товари відповідно до розширеного переліку Угоди СОТ про інформаційні технології. Водночас зазначалося про продовження існування суттєвої різниці між середніми ставками ввізних мит на сільськогосподарські та промислові товари. У тому числі згадувалися високі ставки ввізних мит на молочну продукцію (в середньому до 238,7 відсотка), що застосовуються поза встановленими межами тарифних квот.
Високо оцінювалися заходи Канади, спрямовані на спрощення процедур торгівлі, включаючи удосконалення процесу митного оформлення. Відзначаючи важливу роль торгівлі для економіки Канади, було також окреслено заходи, спрямовані на забезпечення її диверсифікації, включені до нещодавно прийнятої Стратегії диверсифікації експорту.
Деякі члени СОТ висловлювали занепокоєння щодо особливостей застосування Канадою національного режиму під час оподаткування та торгівлі алкогольними напоями. Зокрема, було зазначено про те, що знижена або нульова ставка акцизного податку застосовується лише у відношенні до місцевих виробників пива та вина, повністю виготовленого з вирощеної у Канаді сировини. Крім того, ввезення, здійснення внутрішньої та роздрібної торгівлі алкогольними напоями залишається виключним правом відповідних провінційних та територіальних органів Канади (Liquor Control Authorities), що не завжди гарантує наявність умов для чесної конкуренції.
Ураховуючи те, що Канада є одним із найбільших у світі виробником сільськогосподарської продукції, члени СОТ наголошували на необхідності забезпечення більшої прозорості її політики ціноутворення на молочну продукцію та нових програм державної підтримки, а також закликали до продовження реалізації внутрішніх реформ у цій сфері для підтвердження дотримання взятих Канадою зобов’язань у напрямі глобального реформування правил торгівлі сільськогосподарською продукцією.
Канадою було завчасно отримано понад 650 письмових запитань, на більшість з яких члени СОТ отримали відповіді до початку засідання.
Канада є важливим торговельним партнером для України. У 2018 році обсяги експорту українських товарів до Канади зросли на 55 відсотків, у порівнянні з попереднім роком, і склали 78 млн. доларів США. Ураховуючи потенціал Угоди про вільну торгівлю між Україною та Канадою, очікується подальше збільшення взаємного товарообороту. Це підтверджено і Експортною стратегією України (“дорожньою картою” стратегічного розвитку торгівлі) на 2017 - 2021 роки, схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1017-р, де Канаду віднесено до ринків у фокусі, на яких українські виробники мають значний потенціал для експорту продукції.
У цьому зв’язку від України також було підготовлено письмові запитання до Канади, які були окреслені у виступі представника української сторони під час засідання.
Довідково: Україною порушувалися питання щодо органів, відповідальних за спрощення процедур торгівлі; тарифної політики; запровадження заборони на використання азбесту; санітарних та фіто-санітарних заходів; торговельної політики в аграрній сфері та програм державної підтримки сільського господарства; змін законодавства Канади про захист прав інтелектуальної власності; особливостей функціонування сектору фінансових послуг; електронної комерції та інших напрямів діяльності СОТ.
Закриваючи засідання, Глава Органу СОТ з огляду торговельної політики ще раз відзначив неухильну підтримку Канадою багатосторонньої торговельної системи та механізму Огляду, що сприяє налагодженню конструктивного діалогу між членами СОТ та підвищенню прозорості їх торговельних політик.
З більш детальною інформацією щодо Огляду можна ознайомитися на офіційному веб-сайті СОТ за посиланням, де також є доступними для завантаження звіти, підготовлені Урядом Канади та Секретаріатом СОТ (документи WT/TPR/G/389 і WT/TPR/S/389), та інші матеріали щодо торговельної політики Канади.