Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Огляд торговельної політики Республіки Вірменія
27.11.2018 | 15:38 | Департамент доступу до ринків та взаємодії з СОТДругий Огляд торговельної політики Республіки Вірменія було проведено 20 та 22 листопада 2018 року під час засідання Органу СОТ з огляду торговельної політики у м. Женева (Швейцарська Конфедерація).
Обговорювалися два основні документи – звіти, підготовлені відповідно Урядом Вірменії та Секретаріатом СОТ (документи WT/TPR/G/379 і WT/TPR/S/379), а також відповіді Вірменії на письмові запитання, попередньо надіслані членами СОТ, у тому числі Україною (понад 20 запитань).
В обговоренні взяли участь представники 20 делегацій, які були поінформовані про стан економічного розвитку та торговельний режим Вірменії. Відзначалося покращення показників економічного розвитку та торговельної діяльності за період між першим оглядом торговельної політики Вірменії у 2010 році, зокрема пожвавлення економіки після глобальної фінансової кризи 2008 року із середньорічним темпом зростання ВВП на рівні 4 відсотки, низький рівень інфляції, зниження бідності, значний прогрес у досягненні макроекономічної стабільності, чому у значній мірі сприяла торгівля товарами та послугами, частка якої складає 87 відсотків від ВВП.
Відмічалася і діяльність Вірменії в рамках СОТ, а саме приєднання до Угоди СОТ про державні закупівлі та ратифікація Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі. При цьому члени СОТ вітали імплементацію Вірменією значної кількості положень Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі, визначених як категорія B, раніше терміну, зазначеного у відповідній нотифікації. Водночас представники деяких делегацій закликали Вірменію приєднатися до Угоди СОТ про інформаційні технології та ратифікувати Протокол про внесення змін до Угоди ТРІПС.
Високо оцінюючи досягнення економічної та торговельної політики Вірменії, учасники засідання також наголошували на викликах, які продовжують бути актуальними у деяких сферах і сьогодні, включаючи вразливість країни до зовнішніх загроз, а також необхідність активізації зусиль для забезпечення диверсифікації виробництва та експорту, що досі фокусуються на видобувному секторі та туризмі і залежать від обмеженої кількості торговельних партнерів.
Зазначалося про зміни торговельного режиму у зв’язку із членством Вірменії у Євразійському економічному союзі (далі – ЄАЕС), підписанням Угоди про партнерство з ЄС, укладенням декількох угод про вільну торгівлю.
При цьому учасники засідання намагалися проаналізувати наслідки вступу Вірменії до ЄАЕС та стан дотримання міжнародних зобов’язань, взятих Вірменією в рамках її членства у СОТ. У цьому зв’язку порушувалися питання щодо:
- підвищення ставок тарифів за багатьма тарифними лініями (у середньому з 2,7 відсотка у 2009 році до 7,5 відсотка у 2018 році);
- особливостей застосування заходів технічного регулювання, санітарних і фітосанітарних вимог Вірменією як членом ЄАЕС, необхідності своєчасного направлення відповідних повідомлень до СОТ;
- законодавчих змін у сфері здійснення державних закупівель в результаті вступу Вірменії до ЄАЕС;
- гармонізації законодавства Вірменії про конкуренцію із правилами ЄАЕС.
Відповідні запитання до Вірменії були представлені у виступах представників Ісландії, Китаю, США, Японії, ЄС, України та інших членів СОТ.
Зокрема, у заяві від України, оголошеної у виступі представника Мінекономрозвитку під час засідання, було привернуто увагу членів СОТ щодо деяких аспектів торговельної політики Вірменії, пов’язаних із її вступом до ЄАЕС у 2015 році. Було наголошено про зацікавленість України у подальшому розвитку двосторонніх торговельно-економічних відносин з Вірменією в рамках режиму вільної торгівлі. У цьому зв’язку зазначалося про запитання України стосовно застосування Вірменією торговельного режиму ЄАЕС, включаючи єдиний зовнішній тариф.
Крім того, було висловлено занепокоєння України щодо делегування Вірменією повноважень у сфері застосування заходів торговельного захисту Євразійській економічній комісії та закликано до неухильного дотримання міжнародних зобов’язань, взятих Вірменією в рамках її членства у СОТ, базуючись на відповідних положеннях угод СОТ.
Також під час виступу від України було зазначено і про інші питання, які порушувалися Україною до Вірменії (стосовно захисту прав інтелектуальної власності, програм державної підтримки сільського господарства, особливостей сфери ринків фінансових послуг, участі Вірменії у подальшій діяльності СОТ щодо електронної комерції та регулювання сфери послуг тощо).
У відповідь на порушені запитання членів СОТ глава делегації Вірменії, заступник Міністра економічного розвитку та інвестицій Вірменії А.Ованесян, у своєму заключному слові під час другого дня засідання запевнив учасників у неухильному дотриманні Вірменією своїх зобов’язань, взятих у рамках членства в СОТ та підписаних угод про вільну торгівлю, приділивши окрему увагу відповіді на запитання України.
Закриваючи засідання, Глава Органу СОТ з огляду торговельної політики висловив сподівання, що участь у зазначеному заході буде корисною не лише для членів СОТ, які змогли поглибити своє розуміння останніх досягнень та змін у торговельній, економічній та інвестиційній політиці Вірменії з часу попереднього огляду 2010 року, а і насамперед для Вірменії, у продовженні процесу реформування сфери економіки та торгівлі та реалізації політики, спрямованої на досягнення цілей сталого розвитку та подолання викликів, які постають перед цією країною сьогодні.