Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Звіт про періодичне відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 432 "Про затвердження Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу"
10.11.2023 | 09:34 | Департамент політики власності1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер
Постанова Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 432 "Про затвердження Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу" (далі – постанова).
Постановою з урахуванням сучасних тенденцій у сфері проведення публічних торгів затверджено загальні умови організації та проведення електронних аукціонів з використанням електронної торгової системи (далі – ЕТС) під час продажу об'єктів відповідно до положень Закону України "Про приватизацію державного і комунального майна".
Постановою передбачалось:
впровадження сучасних технологій продажу об'єктів на електронних аукціонах із застосуванням ЕТС;
відкритість та прозорість процедури проведення продажу;
збільшення кола потенційних покупців;
отримання максимальних надходжень до державного та місцевих бюджетів.
2. Назва виконавця заходів з відстеження
Міністерство економіки України.
3. Цілі прийняття акта
Регуляторний акт спрямований на встановлення Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу.
4. Строк виконання заходів з відстеження
З 09.10.2020 по 09.10.2023.
5. Тип відстеження
Періодичне.
6. Методи одержання результатів відстеження
Повторне відстеження результативності регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу публічної інформації, що публікується АТ «Прозорро.Продажі», яке належить до сфери управління Мінекономіки.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Періодичне відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось за допомогою накопичення та аналізу інформації, що публікується АТ «Прозорро.Продажі» у тому числі у відкритому модулі аналітики за посиланням https://privatization-bi.prozorro.sale/.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Перелік кількісних та якісних показників результативності регуляторного акта наведені у таблицях.
Таблиця 1,
показники за період з 09.10.2020 по 09.10.2023
Найменування показника |
Розмір показника |
Кількість запропонованих до продажу на аукціонах в електронній формі об'єктів |
3930 |
Кількість приватизованих на аукціонах в електронній формі об'єктів |
2778 |
Кількість електронних аукціонів (у тому числі скасованих, відмінених). |
9437 |
Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта |
За даними публічного модуля аналітики Прозорро.Продажі - дохід складає 11 059 896 383,49 гривні. |
Кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта |
8805 |
Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта |
Приблизна середня за 3 роки вартість підготовки пакета документів для участі в аукціоні учасником становила 564,10 гривні. Приблизна середня за 3 роки вартість участі в аукціоні становила 52,88 гривні. Для всіх учасників аукціонів вартість становила 8 291 507,52 гривні. Для 2778 переможців електронного аукціону додаткові витрати на оплату за лот з урахуванням часу на підписання протоколу та договору становили 966 436,50 гривні. Загальна сума витрат коштів становила 9 257 974,02 гривні. Загальна сума витрат часу становила 264 205 годин. |
Таблиця 2,
показники за період з 09.10.2020 по 09.10.2021
Найменування показника |
Розмір показника |
Кількість запропонованих до продажу на аукціонах в електронній формі об'єктів |
1751 |
Кількість приватизованих на аукціонах в електронній формі об'єктів |
1143 |
Кількість електронних аукціонів (у тому числі скасованих, відмінених). |
3871 |
Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта |
За даними публічного модуля аналітики Прозорро.Продажі - дохід становить |
Кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта |
3758 |
Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта |
Приблизна вартість підготовки пакета документів для участі в аукціоні учасником складає 16 год*29,20 грн/год=467,2 гривні. Приблизна вартість участі в аукціоні становить 1,5 год*29,20 грн/год = 43,8 гривні. Для всіх 5049 учасників аукціонів вартість становить 2 506 323,60 гривні. Для 1143 переможців електронного аукціону додаткові витрати на оплату за лот з урахуванням часу на підписання протоколу та договору становили 10 год* 29,20 грн/год*1143 = 333 756 гривень. Загальна сума витрат коштів становила 2 840 079,60 гривні. Загальна сума витрат часу становила 99 787,5 годин. |
Таблиця 3,
показники за період з 09.10.2021 по 09.10.2022
Найменування показника |
Розмір показника |
Кількість запропонованих до продажу на аукціонах в електронній формі об'єктів |
1376 |
Кількість приватизованих на аукціонах в електронній формі об'єктів |
663 |
Кількість електронних аукціонів (у тому числі скасованих, відмінених). |
3172 |
Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта |
За даними публічного модуля аналітики Прозорро.Продажі - дохід становить |
Кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта |
2386 |
Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта |
Приблизна вартість підготовки пакета документів для участі в аукціоні учасником становить 16 год*36,11 грн/год=577,76 гривні. Приблизна вартість участі в аукціоні становить 1,5 год*36,11 грн/год = 54,16 гривні. Для всіх 2701 учасників аукціону вартість становить 1 706 815,92 гривні. Для 663 переможців електронного аукціону додаткові витрати на оплату за лот з урахуванням часу на підписання протоколу та договору становили 0 год* 36,11 грн/год*663 = 239 409,30 гривні. Загальна сума витрат коштів становила 1 946 255,22 гривні. Загальна сума витрат часу становила 53 897,5 годин. |
Таблиця 4,
показники за період з 09.10.2022 по 09.10.2023
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
За звітній період було успішно проведено 2880 аукціонів прозорої приватизації, з яких по 2778 аукціону процес приватизації вже завершено успішним підписанням договору купівлі-продажу.
У процесі приватизації було забезпечено рівний доступ до аукціонів всім зацікавленим учасникам. За звітний період було подано 13510 заяв для участі в аукціоні. Середня кількість учасників на аукціон по 2778 завершеному аукціону склала 3,03 учасника.
Прийняття нормативно-правового акта дозволило забезпечити наповнення як державного бюджету, так і місцевих бюджетів на загальну суму 11 059 896 383,49 грн за результатами 2778 успішно завершених аукціонів за звітній період. Запровадження єдиного порядку проведення аукціонів для всіх об’єктів малої приватизації також дозволило забезпечити прозорість та універсальність умов продажу об’єктів державної власності. Всього 525 органів приватизації скористались можливістю провести аукціон в електронній торговій системі за звітний період, включаючи Фонд державного майна та його регіональні відділення, комунальні органи приватизації міських та сільських рад. Вся інформація стосовно аукціонів наявна у вільному доступі в ЕТС, що дозволяє покращити контроль за ефективністю управління державним та комунальним майном.