Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Звіт про повторне відстеження результативності розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523 "Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг"
22.02.2016 | 12:33 | Департамент розвитку підприємництва та регуляторної політики1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується.
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523 "Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг" (далі – розпорядження Кабінету Міністрів України).
2. Назва виконавця заходів з повторного відстеження.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.
3. Цілі прийняття акта.
Визначення переліку адміністративних послуг органів виконавчої влади, які повинні надаватися через центри надання адміністративних послуг (далі – центри), утворені органами місцевого самоврядування та Київською міською, районними, районними у місті Києві державними адміністраціями.
До Переліку адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через центр надання адміністративних послуг, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України, включено 51 адміністративну послугу, суб'єктами надання яких є 7 державних органів, а саме: Мін'юст (21 адміністративна послуга), Держархбудінспекція (3 адміністративні послуги), ДМС (9 адміністративних послуг), Держпраці (2 адміністративні послуги), Держгеокадастр (14 адміністративних послуг), Держсанепідслужба (1 адміністративна послуга) та ДСНС (1 адміністративна послуга).
4. Строк виконання заходів з відстеження.
З 05 січня 2016 року по 08 лютого 2016 року.
5. Тип відстеження.
Повторне.
6. Методи одержання результатів відстеження.
Статистичний.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних.
Відстеження результативності розпорядження Кабінету Міністрів України здійснювалось шляхом аналізу інформації, що надходила до Мінекономрозвитку від:
- обласних, Київської міської державних адміністрацій, про діяльність центрів згідно з проведеним Мінекономрозвитку моніторингом щодо створення та функціонування центрів;
- центральних органів виконавчої влади, визначених розпорядженням (Мін'юст, Держархбудінспекція, ДМС, Держпраці, Держгеокадастр, Держсанепідслужба, ДСНС) щодо стану запровадження надання адміністративних послуг таких органів через центри.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта.
Кількісним значенням показника результативності розпорядження Кабінету Міністрів України є:
- кількість створених центрів станом на 31.10.2014 та на 01.01.2016;
- кількість послуг органів виконавчої влади, визначених розпорядженням Кабінету Міністрів України, запроваджених через центри.
Для цього проведено аналіз стану запровадження надання адміністративних послуг органів виконавчої влади, визначених розпорядженням Кабінету Міністрів України, через центри, наведено в таблиці.
Кількість центрів, створених станом
на 31.10.2014 |
на 01.01.2016 |
640 центрів, з яких:
крім того 12 територіальних підрозділів таких центрів |
644 центри, з яких:
крім того 18 територіальних підрозділів таких центрів |
Стан запровадження надання адміністративних послуг органів виконавчої влади, визначених розпорядженням Кабінету Міністрів України, через центри
Назва органу виконавчої влади |
Кількість послуг, визначених розпорядженням станом на |
Кількість |
Кількість центрів, створених станом на 01.01.2016 |
Стан запровадження надання послуг (у відсотковому відношенні) |
||
16.05.2014 |
01.01.2016 |
послуг, запроваджених через центри станом на 01.01. 2016 |
центрів, через які запроваджено надання послуг |
|||
Мін'юст |
21 |
21 |
21* |
434 |
644 |
67% |
Держархбудінспекція |
3 |
3 |
3 |
24 |
644 |
100% |
ДМС |
9 |
9 |
7* |
413 |
644 |
64% |
Держпраці |
2 |
2 |
2 |
24 |
644 |
100% |
Держгеокадастр |
14 |
14 |
12 |
607 |
644 |
94% |
Держсанепідслужба |
1 |
1 |
1 |
561 |
644 |
87% |
ДСНС |
1 |
1 |
1 |
585 |
644 |
91% |
ВСЬОГО |
51 |
51 |
47 |
|
|
86% |
*Запроваджено:
- Мін'юстом (21 послуга, визначена пунктами 1-21 додатку до розпорядження):
– 2 послуги, пункти 9-10 додатку до розпорядження – у 108 центрах;
– 8 послуг, пункти 1-8 додатку до розпорядження – у 28 центрах;
– 10 послуг, пункти 1-10 додатку до розпорядження – у 94 центрах;
– 17 послуг, пункти 1-17 додатку до розпорядження – у 34 центрах;
– 19 послуг, пункти 1-8, 11-21 додатку до розпорядження – у 28 центрах;
– 21 послуга, пункти 1-21 додатку до розпорядження – у 142 центрах.
- ДМС (9 послуг, визначені пунктами 22-30 додатку до розпорядження):
– 5 послуг, пункти 24-28 додатку до розпорядження – у 31 центрі;
– 7 послуг, пункти 24-30 додатку до розпорядження – у 354 центрах;
– окремих послуг – у 28 центрах.
Держархбудінспекцією та Держпраці запроваджено надання послуг, визначених розпорядженням, через всі центри, утворені при Київській міській держадміністрації, міськими радами (виконавчими органами) населених пунктів, які є адміністративними центрами областей, як це передбачено розпорядженням.
Проведений аналіз свідчить про те, що запровадження надання адміністративних органів виконавчої влади, визначених розпорядженням Кабінету Міністрів України, через центри забезпечено на 86%.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
За результатом отриманого значення показника результативності даного регуляторного акта в 2014 році (базове відстеження) та 2016 року (повторне відстеження) можна зробити висновок, що регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, результати його реалізації мають позитивну динаміку в частині забезпечення запровадження надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри.