Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Огляд торговельної політики країн-членів Східноафриканського співтовариства
25.03.2019 | 16:42 | Департамент доступу до ринків та взаємодії з СОТТретій спільний Огляд торговельної політики Східноафриканського співтовариства (далі – САС) було проведено 20 та 22 березня 2019 року під час засідання Органу СОТ з огляду торговельної політики у м. Женева (Швейцарська Конфедерація).
Довідково: Східноафриканське співтовариство (East African Community) включає в себе п`ять країн Східної Африки – членів СОТ: Республіку Бурунді, Республіку Кенія, Республіку Руанда, Об’єднану Республіку Танзанія та Республіку Уганда.
Під час проведення цього заходу члени СОТ мали можливість поглибити своє розуміння особливостей торговельного режиму та результатів реалізації економічних реформ в зазначених країнах, а також ролі САС у розвитку торговельних відносин в Африці в цілому та у регіоні зокрема.
Обговорювалися два основні документи – звіти, підготовлені Секретаріатом СОТ та САС (документи WT/TPR/S/384 і WT/TPR/G/384), а також запитання, які становили торговельний інтерес для інших членів СОТ, та відповіді на них від країн САС.
Під час засідання відзначалися економічна стійкість цього регіону та одночасне покращення основних соціально-економічних показників у період між попереднім оглядом у 2012 році. Такий стан значною мірою підтримувався збільшенням державних інвестицій в інфраструктуру, зокрема у сфери транспорту, енергетики та інформаційно-комунікаційних технологій. Враховуючи наявність дефіцитів бюджетів, а також перспективу макроекономічної інтеграції в рамках САС та очікуване зменшення залежності її членів від «прикордонних» податків, деякі учасники закликали до реалізації більш зваженої фіскальної політики. Висловлювалася підтримка імплементації подальших реформ, спрямованих на збільшення участі жінок в економіці, для забезпечення більшої її інклюзивності.
Визнаючи прихильність членів САС до правил багатосторонньої торговельної системи, учасники засідання цікавилися станом імплементації положень Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі на регіональному та національному рівнях. Делегаціям Бурунді та Танзанії пропонувалося якнайшвидше ратифікувати цю Угоду, а Кенії та Уганди – повідомити про свої зобов’язання, визначені як категорії В та С.
Члени СОТ вітали досягнення членів САС у напрямі лібералізації торгівлі, відзначивши відміну деяких тарифних та нетарифних заходів, прискорення проходження митних процедур, запровадження схеми уповноважених економічних операторів та забезпечення взаємозв’язку їх митних систем. Також було відзначено прагнення членів САС до більш глибокої інтеграції, зокрема прийняття Протоколу, який передбачає створення Східноафриканського валютного союзу до 2024 року. Водночас наголошувалося на низьких обсягах торгівлі товарами всередині САС через, насамперед, існування нетарифних бар’єрів.
У цьому зв’язку члени СОТ рекомендували членам САС продовжувати реалізацію заходів, спрямованих на спрощення митних процедур та вимог стосовно документації. Також висловлювалися пропозиції щодо подальшої гармонізації правил внутрішнього оподаткування, стандартів та правил технічного регулювання, режимів конкуренції та захисту прав інтелектуальної власності, а також секторальних політик, включаючи сферу послуг. Деякі учасники закликали членів САС обмежити частоту та обсяги використання звільнень від прийнятих зобов’язань, взятих в рамках єдиного зовнішнього тарифу. Крім того, зростання неадвалорних ставок мита згідно з єдиним зовнішнім тарифом також викликало занепокоєння деяких членів СОТ.
Члени СОТ у своїх виступах закликали членів САС забезпечити дотримання взятих міжнародних зобов’язань щодо “зв’язаних” тарифів та далі покращувати стан дотримання правил СОТ, зокрема щодо подання нотифікацій, митної оцінки, санітарних та фітосанітарних заходів, технічного регулювання та захисту прав інтелектуальної власності. Висловлювалися пропозиції щодо набуття членами САС статусу спостерігачів щодо Угоди СОТ про державні закупівлі, а також приєднання до реалізації спільних ініціатив СОТ щодо спрощення інвестування для забезпечення розвитку, сприяння участі малих і середніх підприємств у міжнародній торгівлі, електронної комерції тощо.
Крім того, було приділено увагу необхідності забезпечення ефективної діяльності єдиного митного простору САС, гармонізації національних стандартів з міжнародними, систематизації санітарних і ветеринарних заходів регіону та їх транспарентності, послідовної реалізації порядку денного щодо інтеграції до Африканської континентальної зони вільної торгівлі, підвищення ефективності міжнародної технічної допомоги, у тому числі, відповідних програм СОТ, що спрямовуються на підтримку торгівлі та сталого економічного розвитку членів САС.
Надання понад 400 завчасно направлених письмових запитань, а також участь у засіданні представників 33 делегацій підтвердили значну зацікавленість членів СОТ стосовно торговельного режиму членів САС.
Слід зазначити, що Експортна стратегія України (“дорожня карта” стратегічного розвитку торгівлі) на 2017 - 2021 роки, схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1017-р, наголошує на наявності потенціалу для розширення присутності українських товарів та послуг на ринку Африканського континенту.
У цьому зв’язку від України також було підготовлено письмові запитання до членів САС, які були окреслені у виступі представника української сторони під час засідання.
Довідково: питання від України до членів САС стосувалися, зокрема: складного режиму сертифікації продукції; особливостей застосування санітарних та фіто-санітарних заходів; функціонування сектору фінансових послуг; оподаткування; процедури взаємного визнання реєстрації ветеринарних препаратів; боротьби з обігом контрафактних товарів; технічного регулювання; торгівлі послугами; інвестиційного режиму; формування стратегічного резерву сільськогосподарської продукції та політики розвитку аграрного сектору; спрощення торгівлі; заходів у сфері туризму тощо.
Закриваючи засідання, Глава Органу СОТ з огляду торговельної політики висловив впевненість, що врахування конструктивних пропозицій, висловлених членами СОТ під час цього заходу, допоможе країнам САС підвищити свою конкурентоспроможність, сприятиме вирішенню наявних проблемних питань та подоланню майбутніх викликів.
З більш детальною інформацією щодо Огляду можна ознайомитися на офіційному веб-сайті СОТ за посиланням https://bit.ly/2TRKIlD, де також є доступними для завантаження згадані звіти та інші матеріали щодо торговельної політики членів САС.