Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Звіт про базове відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 27 "Про затвердження Порядку ведення Реєстру індустріальних (промислових) парків"
03.03.2023 | 15:09 | Департамент інвестицій, інновацій та інтелектуальної власності1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер
Постанова Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 № 27 "Про затвердження Порядку ведення Реєстру індустріальних (промислових) парків" (далі – постанова), набрала чинності – 22.01.2022.
2. Назва виконавця заходів з відстеження
Міністерство економіки України.
3. Цілі прийняття акта
Основною метою прийняття постанови є визначення процедури та особливостей ведення Реєстру індустріальних (промислових) парків (далі – Реєстр), а також визначення переліку відомостей, що вносяться до Реєстру.
Ведення Реєстру у свою чергу забезпечує наявність та актуальність інформації щодо зареєстрованих індустріальних парків, відповідність їх вимогам, установленим Законом України "Про індустріальні парки", а також відкритий доступ до такої інформації.
Наявність відомостей про індустріальний парк у Реєстрі надає можливість суб'єктам індустріального парку отримати передбачене законодавством державне стимулювання облаштування та функціонування індустріальних парків.
Прийнята постанова створює умови для здійснення моніторингу зареєстрованих індустріальних парків.
4. Строк виконання заходів з відстеження
З 23.01.2023 по 24.02.2023.
5. Тип відстеження (базове, повторне або періодичне)
Базове відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження
Статистичний метод.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Відстеження результативності регуляторного акта здійснювалося відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" шляхом проведення аналізу кількості зареєстрованих індустріальних парків та проведення моніторингу функціонування індустріальних парків на підставі звітів керуючих компаній та ініціаторів створення індустріальних парків.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Показниками результативності регуляторного акта є кількість включених індустріальних парків до Реєстру.
Після набрання чинності регуляторного акта відстеження було здійснено за такими показниками, а саме:
кількість суб'єктів господарювання, на яких поширюється дія акта (ініціатори створення – суб’єкти господарювання, керуючі компанії та учасники індустріальних парків) – 66;
рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта – високий;
розмір коштів і час, що витрачаються суб'єктами господарювання, пов'язаними з виконанням вимог акта – витрати одного суб’єкта господарювання на підготовку одного повідомлення про набуття (втрату) статусу керуючої компанії (учасника) індустріального парку в середньому становлять 209 грн та до одного робочого дня, витрати одного суб’єкта господарювання на підготовку одного звіту про функціонування індустріального парку в середньому становлять 1837 грн та до трьох робочих днів. При цьому повідомлення та звіти подаються переважно в електронній формі (у такому разі суб’єкт господарювання не здійснює витрат на підготовку зазначеної інформації в паперовому вигляді та відправлення її поштовим зв’язком);
кількість прийнятих рішень про включення/виключення індустріальних парків до/з Реєстру – 10 (про включення) та 1 (про виключення) – протягом 2022 – початку 2023 років;
розмір отриманого суб'єктами індустріальних парків державного стимулювання – 0;
наявність керуючих компаній в індустріальних парках, включених до Реєстру – у 41 індустріальному парку;
кількість створених робочих місць в індустріальних парках, включених до Реєстру – 116 – у 2022 році;
обсяги інвестицій учасників індустріального парку, включених до Реєстру, – 7,010 млн грн – у 2022 році.
До Реєстру станом на 24.02.2023 включено 61 індустріальний парк.
Постанову опубліковано в Офіційному віснику України від 04.02.2022 (2022 р., № 10, ст. 65, стаття 524, код акта 109702/2022), Урядовому кур'єрі від 22.01.2022 № 13 та оприлюднено на офіційному вебпорталі Верховної Ради України.
9. Оцінка результатів реалізації акта та ступеня досягнення визначених цілей
Регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей.
Реалізація постанови забезпечує умови для включення індустріальних парків до Реєстру та здійснення моніторингу їх функціонування.
Водночас потребує розширення перелік підстав для внесення відомостей про індустріальні парки, змін і доповнень до них. Крім рішень Кабінету Міністрів України, повідомлень ініціаторів створення індустріальних парків та керуючих компаній індустріальних парків відповідно до вимог статей 24, 29 та 31 Закону України "Про індустріальні парки", звітів про функціонування індустріальних парків на підставі яких на сьогодні відповідно до постанови вноситься інформація про індустріальні парки в Реєстр, потрібно передбачити також можливість унесення змін до відомостей про індустріальний парк, що включений у Реєстр, на підставі повідомлень ініціаторів створення індустріальних парків та їх керуючих компаній про зміну площі індустріального парку, кадастрових номерів, контактних даних тощо.
Положення постанови потрібно переглянути з урахуванням вищезазначеного.