Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Звіт про базове відстеження результативності наказу Мінекономрозвитку від 13.10.2016 № 1747 "Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями"
13.10.2017 | 15:00 | Департамент технічного регулювання1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер
Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.10.2016 № 1747 «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.11.2016 за № 1417/29547 (далі – Наказ), набрав чинності 29.11.2016.
2. Назва виконавця заходів з відстеження
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.
3. Цілі прийняття акта
Наказ розроблено відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі – Закон), якою визначено, що міжповірочні інтервали законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі – ЗВТ) за категоріями встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері метрології та метрологічної діяльності (Мінекономрозвитку відповідно до Положення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459).
Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці (далі – Перелік) затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 374. Перелік містить 80 категорій законодавчо регульованих ЗВТ.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1195 затверджено Порядок встановлення міжповірочних інтервалів для законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки за категоріями.
Міжповірочні інтервали – проміжки часу, протягом яких нормовані метрологічні характеристики цих ЗВТ залишаються незмінними, а ЗВТ забезпечують надійні результати вимірювань.
Тому, основною метою прийняття Наказу було встановлення міжповірочних інтервалів за категоріями законодавчо регульованих ЗВТ (групами ЗВТ у рамках однієї категорії), що перебувають в експлуатації та підлягають періодичній повірці, протягом яких ЗВТ забезпечують надійні результати вимірювань, достовірність яких убезпечить громадян та економіку України від негативних наслідків їх впливу, зокрема шахрайських дій суб’єктів господарювання під час здійснення їх діяльності. Встановлення міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих ЗВТ за категоріями відповідає європейській практиці.
4. Строк виконання заходів з відстеження
З 24.07.2017 по 20.09.2017.
5. Тип відстеження
Базове відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження
Статистичний метод.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Відстеження результативності цього регуляторного акта здійснювалося відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» шляхом збирання статистичних даних щодо встановлених показників результативності дії цього регуляторного акта, аналізу звернень заінтересованих сторін стосовно необхідності внесення змін до Наказу та надання роз’яснень щодо його положень.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності
З метою здійснення базового відстеження результативності Наказу Мінекономрозвитку направило лист-запит до 56 державних підприємств та установ, що належать до сфери управління Мінекономрозвитку, підприємств, установ та організацій, уповноважених на проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, щодо отримання статистичної інформації по показникам результативності Наказу. Відповідь надано 46 суб’єктами господарювання, що складає 82%.
Показники результативності |
2017 |
Рівень поінформованості суб’єктів господарювання з основних положень акта |
Рівень поінформованості щодо положень акта достатньо високий. Зокрема, Наказ опубліковано в «Офіційному віснику України» 29.11.2016 (2016 р., № 92, стор. 65, стаття 3009, код акту 83821/2016) та оприлюднено на офіційному веб-порталі Верховної Ради України. |
Кількість категорій законодавчо регульованих ЗВТ, для яких встановлено міжповірочний інтервал |
80 |
Кількість суб’єктів господарювання, що здійснюють повірку законодавчо регульованих ЗВТ |
Розповсюджується на суб’єктів господарювання, уповноважених на проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, які мають чинні свідоцтва про уповноваження, а саме: 56. |
Кількість суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюється дія акта |
26649 (кількість суб’єктів господарювання, які звернулися до уповноважених на проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ щодо проведення повірки ЗВТ по 80 категоріям) |
Розмір надходжень до державного бюджету, пов’язаних з дією акта, тис. грн. |
55 493,07 |
Кількість звернень щодо перегляду міжповірочних інтервалів ЗВТ |
3 |
Кількість змін, внесених до акту щодо міжповірочних інтервалів ЗВТ |
0 |
Розмір коштів, що витрачатимуться суб’єктами господарювання та/або фізичними особами, пов’язаними з виконанням вимог цього регуляторного акта за категоріями: паливороздавальні колонки для заправки автомобілів (категорія 53), рулетки вимірювальні довжиною понад 20 м класів точності ІІ і ІІІ (категорія 44), ваги з визначенням маси, ціни та вартості (категорія 50), термометри цифрові (категорія 74), наведено у таблиці:
Категорія законодавчо регульованих ЗВТ |
Показник результативності 2017 |
|||
Кількість суб’єктів, які звернулися щодо повірки ЗВТ |
Кількість повірених ЗВТ |
З них кількість непридатних до експлуатації ЗВТ |
Розмір коштів, що витратили суб’єкти господарювання, тис. грн. |
|
паливороздавальні колонки для заправки автомобілів (категорія 53) |
1675 |
43428 |
1073 |
24 480,36 |
рулетки вимірювальні довжиною понад 20 м класів точності ІІ і ІІІ (категорія 44) |
642 |
9637 |
588 |
1 153,55 |
ваги з визначенням маси, ціни та вартості (категорія 50) |
19469 |
78764 |
898 |
23 014,84 |
термометри цифрові (категорія 74) |
4863 |
44549 |
656 |
12 117,32 |
З моменту набрання чинності Наказом до Мінекономрозвитку суб’єктами господарювання та громадянами було надіслано більше 50 звернень стосовно надання роз’яснень щодо міжповірочних інтервалів для законодавчо регульованих ЗВТ.
Мінекономрозвитку надано роз’яснення стосовно встановлених Наказом міжповірочних інтервалів за різними категоріями законодавчо регульованих ЗВТ, а також те, що зміна встановленого Наказом міжповірочного інтервалу ЗВТ може здійснюватися відповідно до пункту 6 Порядку встановлення міжповірочних інтервалів для законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки за категоріями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1195, яким визначено, що Мінекономрозвитку приймає рішення щодо зміни встановленого міжповірочного інтервалу відповідного ЗВТ з урахуванням висновку щодо результатів досліджень метрологічних показників цього ЗВТ, наданого науковим метрологічним центром.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
За результатами аналізу отриманих значень показників результативності даного регуляторного акта можна зробити висновок, що регуляторний акт має високий ступінь досягнення визначених цілей.
Реалізація Наказу забезпечує проведення повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації та підлягають періодичній повірці, через визначені проміжки часу, протягом яких зберігаються метрологічні характеристики цих ЗВТ. Виконання положень Наказу надає можливість забезпечити єдність вимірювань у сфері законодавчо регульованої метрології.