Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Огляд торговельної політики Народної Республіки Бангладеш
12.04.2019 | 09:02 | Департамент доступу до ринків та взаємодії з СОТП’ятий Огляд торговельної політики Бангладеш було проведено 3 та 5 квітня 2019 року під час засідання Органу СОТ з огляду торговельної політики у м. Женева (Швейцарська Конфедерація).
Під час цього заходу члени СОТ мали можливість поглибити своє розуміння основних тенденцій розвитку та викликів, які постають перед Бангладеш, у процесі реалізації економічної, торговельної та інвестиційної політики.
Бангладеш було завчасно отримано понад 150 письмових запитань, а участь у засіданні брали представники 30 делегацій, які вітали ініціативи Бангладеш, запроваджені з часу попереднього Огляду у 2012 році і спрямовані на подальшу інтеграцію у багатосторонню торговельну систему.
Обговорювалися два основні документи – звіти, підготовлені Урядом Бангладеш та Секретаріатом СОТ (документи WT/TPR/G/385 і WT/TPR/S/385), а також запитання, які становили торговельний інтерес для інших членів СОТ, та відповіді на них від Бангладеш.
Учасники засідання відзначали стабільність економіки Бангладеш, досягнуту в результаті реалізації раціональної макроекономічної політики. Стійке зростання ВВП у період між оглядами дозволило знизити рівень бідності та покращити значення інших соціальних показників, а також перевищити критерії, встановлені Світовим банком для країн з низьким рівнем доходів, і очікувати на зміну існуючого статусу Бангладеш як найменш розвиненої країни до 2024 року.
Члени СОТ висловлювали підтримку політиці, спрямованій на забезпечення подальшого розвитку економіки, промисловості та експорту, включаючи прийняття відповідних планів та програм (Vision 2021 and 2041, the National Industrial Policy 2016, the Export Policy 2018-21), а також заходи з дерегуляції, удосконалення податкової системи та бізнес-клімату, спрощення торгівлі. Водночас у виступах багатьох учасників наголошувалося на необхідності продовження реалізації запроваджених реформ, які б забезпечили диверсифікацію економіки та підвищили б конкурентоспроможність промисловості, зважаючи на виклики, які можуть постати перед Бангладеш у зв’язку з очікуваним виходом із категорії найменш розвиненої країни.
Високо оцінювалася активна участь Бангладеш у багатосторонній торговельній системі, а також важлива роль цього члена в СОТ як провідного координатора найменш розвинених країн. Відзначалося також збільшення рівня зобов’язань Бангладеш в СОТ, у тому числі з огляду на ратифікацію Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі. Деякі учасники закликали Бангладеш розглянути можливість приєднання до Угоди СОТ про державні закупівлі у якості спостерігача, а також брати більш активну участь у реалізації спільних ініціатив СОТ щодо електронної комерції, спрощення інвестування для забезпечення розвитку, сприяння участі малих і середніх підприємств у міжнародній торгівлі тощо. Зазначалося і про необхідність спрямування зусиль на покращення стану подання Бангладеш нотифікацій до СОТ з метою забезпечення більшої прозорості регуляторного середовища цієї країни.
Вітаючи досягнення Бангладеш у сфері спрощення умов торгівлі, члени СОТ відмічали впровадження системи уповноважених економічних операторів, а також реалізацію заходів, спрямованих на полегшення митних процедур та формальностей, у тому числі плани створення національного “єдиного вікна” для міжнародної торгівлі до кінця 2021 року. Водночас деякі учасники висловлювали занепокоєння щодо існування значного розриву між середньоарифметичними рівнями “зв’язаних” тарифних ставок та застосованих MFN ставок ввізних мит і закликали Бангладеш до забезпечення більшої передбачуваності торговельного режиму для імпортерів, а також до вжиття заходів у напрямі тарифної лібералізації.
Інші питання, які порушували члени СОТ, стосувалися політики Бангладеш у сфері забезпечення безпеки праці, процесу приватизації, спеціальних економічних зон, енергетики, розвитку транспортної інфраструктури, сектору інформаційних та комунікаційних технологій, а також фармацевтичного та банківського секторів, державної підтримки текстильної промисловості, лібералізації торгівлі послугами тощо.
Слід зазначити, що в Експортній стратегії України (“дорожній карті” стратегічного розвитку торгівлі) на 2017 - 2021 роки, схваленій розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1017-р, Бангладеш віднесено до ринків у фокусі, на яких українські виробники мають значний потенціал для експорту продукції.
У цьому зв’язку від України також було підготовлено письмові запитання до Бангладеш, які були окреслені у виступі представника української сторони під час засідання.
Довідково: Україною порушувалися питання щодо можливих змін торговельної політики Бангладеш у зв’язку з очікуваним виходом із категорії країн з низькими доходами; заходів, спрямованих на покращення бізнес-клімату та сприяння експорту; електронної комерції та внутрішнього регулювання; митного оцінювання; вимог ввезення сільськогосподарської продукції; оподаткування; програм державної підтримки сільського господарства та направлення відповідних нотифікацій до СОТ; промислової політики; нового митного законодавства; особливостей функціонування банківського сектору тощо.
Закриваючи засідання, Глава Органу СОТ з огляду торговельної політики висловив сподівання, що Бангладеш врахує надані коментарі та пропозиції для подальшого удосконалення свого торговельного режиму.
З більш детальною інформацією щодо Огляду можна ознайомитися на офіційному веб-сайті СОТ за посиланням https://bit.ly/2Vxh4ih, де також є доступними для завантаження згадані звіти та інші матеріали щодо торговельної політики Бангладеш.