Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Огляд торговельної політики Республіки Перу
28.10.2019 | 12:37 | Департамент доступу до ринків та взаємодії з СОТПід час проведення п’ятого Огляду торговельної політики Республіки Перу у Світовій організації торгівлі члени цієї міжнародної організації мали можливість ознайомитися із змінами економічного, торговельного та інвестиційного режиму Перу за останні шість років, порушити запитання щодо торговельної політики цієї країни та отримати письмові відповіді від Перу.
У відповідному засіданні Органу СОТ з огляду торговельної політики, що проходило 22 та 24 жовтня 2019 року у м. Женева (Швейцарська Конфедерація), взяли участь представники 35 делегацій, у тому числі і від України.
Перу є однією з країн Латинської Америки, що демонструють високі темпи економічного зростання. У період між попереднім оглядом у 2013 році економіка Перу продовжувала зростати, і така тенденція спостерігається вже протягом останніх двадцяти років. Рівень щорічного зростання реального ВВП становив у середньому 4 відсотки за період між оглядами, показник ВВП на душу населення збільшився з 6,4 тис. доларів США у 2012 році до 6,9 тис. доларів США у 2018 році. Стабільність макроекономічної ситуації, стійкий внутрішній попит, зниження рівня бідності та зростання доходів населення посилювали тенденції розвитку та забезпечували позитивну динаміку економічних та соціальних показників. Водночас викликами для економіки Перу залишаються проблеми бідності, необхідність покращення державного управління та збільшення обсягів інвестування в інфраструктуру, підвищення рівня конкурентоспроможності.
Перу має досить відкриту економіку, що характеризується низьким рівнем ставок ввізних мит та незначною кількістю обмежень для міжнародної торгівлі. За період між оглядами середня MFN ставка ввізних мит, що застосовується Перу, знизилася з 3,2 відсотка у 2013 році до 2,2 відсотка у 2019 році – це один із найнижчих рівнів ставок ввізних мит серед членів СОТ.
Торгівля відіграє важливу роль для економіки Перу (співвідношення обсягів експорту та імпорту до ВВП становило 48 відсотків у 2018 році). Понад 60 відсотків експорту Перу становить продукція гірничодобувної промисловості (мідь – 31,2 відсотка загального обсягу експорту товарів у 2018 році, золото – 14,8 відсотка). Частка сільськогосподарської продукції у структурі експорту товарів зросла у 2018 році до 19,1 відсотка з 15,2 відсотка у 2012 році. Перу експортує виноград, авокадо, каву, чорницю, спаржу, манго, какао і продукти його переробки, а також цитрусові. В загальній структурі імпорту домінують промислові товари, серед яких найбільшу питому вагу мають машини та транспортне обладнання, а також хімічна продукція. Основними торговельними партнерами Перу є Китай, США та ЄС (у 2018 році на ці країни припадало 59,4 відсотка загального експорту та 55,8 відсотка загального імпорту товарів).
Учасники засідання високо оцінили дотримання Перу своїх міжнародних зобов’язань у напрямі лібералізації торгівлі, досягнення стійкого економічного зростання, відкритість інвестиційного режиму та сектору послуг, реалізацію економічної політики, що передбачає зниження ставок ввізних мит, сприяння та диверсифікацію експорту, а також заходи із підвищення продуктивності та конкурентоспроможності. Було також відзначено підтримку Перу багатосторонньої торговельної системи та активну участь у діяльності СОТ, у тому числі у реалізації таких спільних ініціатив, як електронна комерція, сприяння участі малих і середніх підприємств та жінок у міжнародній торгівлі. Зазначалося і про активність Перу в укладенні нових угод про вільну торгівлю (за період між оглядами Перу було підписано 5 нових угод, у тому числі багатосторонню угоду між Великою Британією та Перу, Колумбією і Еквадором).
Також члени СОТ вітали ратифікацію Перу Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі і зазначали про заходи, що успішно реалізуються у цій сфері, зокрема удосконалення механізму “єдиного вікна” та покращення логістичних процесів у міжнародній торгівлі, спрощення адміністративних формальностей та створення Національного комітету Перу з питань спрощення процедур торгівлі.
Під час обговорення заходів торговельної політики, які, на думку членів СОТ, потребують подальшого удосконалення та змін, зазначалося про особливості оподаткування національних алкогольних напоїв, зокрема піско; вимоги щодо маркування упаковок харчових продуктів; заборону використання генетично модифікованих організмів; процедуру сертифікації імпорту готових харчових продуктів тваринного походження. Члени СОТ також ставили запитання щодо політики Перу у сфері стандартизації та акредитації. Деякі учасники висловлювали занепокоєння щодо застосування Перу системи регулювання цін на окремі види сільськогосподарської продукції (рис, цукор, кукурудзу та деякі види молочної продукції).
Всього Перу було завчасно отримано 380 письмових запитань, і майже на всі запитання члени СОТ отримали відповіді до початку засідання.
Від України було також підготовлено письмові запитання до Перу, про які було зазначено у виступі представника української сторони під час засідання, та отримано відповіді.
Довідково: Україною порушувалися питання щодо нового законодавства Перу про спрощення процедур міжнародної торгівлі, ефективності системи регулювання цін на деякі види сільськогосподарської продукції, використання земель сільськогосподарського призначення, механізму відшкодування мита, заходів підтримки та стимулювання експорту, національної політики інтелектуальної власності тощо.
Закриваючи засідання, Глава Органу СОТ з огляду торговельної політики відзначив готовність Перу до діалогу з торговельними партнерами стосовно питань, які викликали занепокоєння, та закликав Перу до продовження реалізації економічної та торговельної політики та реформ, спрямованих на закріплення позитивних результатів, досягнутих у період між оглядами, забезпечення подальшого економічного зростання, підвищення продуктивності та конкурентоспроможності, подолання існуючих викликів.
З більш детальною інформацією щодо Огляду можна ознайомитися на офіційному веб-сайті СОТ за посиланням, де також є доступними для завантаження звіти, підготовлені Урядом Республіки Перу та Секретаріатом СОТ (документи WT/TPR/G/393 і WT/TPR/S/393), та інші матеріали щодо торговельної політики Перу.