Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Листи очікувань власника суб’єктів господарювання державного сектору економіки, функції з управління якими здійснює Кабінет Міністрів України
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Програма з підготовки публічних інвестиційних проєктів, що реалізується Агенцією ДПП за підтримки Світового банку
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проєктами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проєктів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проєктів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проєктів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проєктів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проєкти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Висновки щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Національним банком
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про Всеосяжне економічне партнерство між Урядом України та Урядом Об’єднаних Арабських Еміратів
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Огляд торговельної політики Федеративної Республіки Бразилія
17.08.2017 | 14:40 | Департамент доступу до ринків та взаємодії з СОТФедеративна Республіка Бразилія відіграє важливу роль у розвитку багатосторонньої торговельної системи, є одним із найактивніших членів СОТ, дев’ятою за розмірами економіки країною в світі (2016 рік) та найбільшою державою Латинської Америки з великим економічним потенціалом.
Проаналізувати останні досягнення торговельної, економічної та інвестиційної політики Бразилії мали можливість члени СОТ під час проведення сьомого Огляду торговельної політики цієї країни, який проходив 17 та 19 липня 2017 року у м. Женева (Швейцарська Конфедерація).
Під час засідання обговорювалися два основні документи – звіти, підготовлені Урядом Федеративної Республіки Бразилія (документ WT/TPR/G/358) та Секретаріатом СОТ (документ WT/TPR/S/358), а також запитання, які становили торговельний інтерес для інших членів СОТ, та відповіді на них від Бразилії. Всього було отримано понад 900 письмових запитань від 27 членів СОТ, а у заході взяли участь представники 45 делегацій, що пітверджує важливість торговельної та інвестиційної політики Бразилії.
У період між проведенням попереднього Огляду у 2013 році на економіку Бразилії впливали як внутрішні, так і зовнішні чинники. Показник зростання ВВП демонстрував негативну динаміку (відповідно 3,8 % та 3,5 % у 2015 та 2016 роках), а рівень безробіття збільшився до 11,3 % у 2016 році. Проте Бразилія продовжувала залучати значний обсяг іноземних інвестицій (від 2 % до 3,3 % від ВВП), зберігаючи позицію головного місця надходження прямих іноземних інвестицій у латиноамериканському регіоні. Економічне зростання було відновлено у першому кварталі 2017 року, і, на думку Уряду, рівень безробіття зменшується. Бразильська фінансова система залишається стабільною, і інфляція успішно стримується. У цьому зв’язку члени СОТ високо оцінювали дотримання Бразилією курсу фіскальної відповідальності.
Відзначалися також прихильність Бразилії принципам багатосторонньої торговельної системи та намагання зробити її ще більш відкритою. Наприклад, учасники засідання вітали Бразилію з ратифікацією Угоди СОТ про спрощення торгівлі, заохочували Бразилію приєднатися до багатосторонньої Угоди СОТ про державні закупівлі, зазначали про активну та конструктивну участь Бразилії за такими напрямами роботи СОТ, як проведення переговорів щодо сільського господарства, субсидій на риболовлю, а також обговорення питань щодо спрощення інвестування та електронної комерції.
Члени СОТ у своїх виступах також відмічали прагнення Бразилії спростити митні процедури шляхом реалізації проекту створення “єдиного вікна” та оновлення програми уповноважених економічних операторів, наголошували на прогресі у напрямі забезпечення можливості подання документів онлайн та планах запровадити здійснення всіх експортних та імпортних процедур повністю в електронній формі (відповідно до кінця 2017 та 2018 років).
Водночас зазначалося і про проблемні питання, вирішення яких може сприяти подальшому розвитку економіки Бразилії. Так, деякі учасники запитували про плани Бразилії у напрямі збільшення продуктивності та конкурентоспроможності економіки для забезпечення спрощення інтеграції бразильських компаній у глобальні ланцюги доданої вартості, зважаючи на поточну позицію Бразилії у міжнародних рейтингах, таких як Доповідь Світового банку про легкість ведення бізнесу. Незважаючи на визнання досягнень Бразилії у залученні іноземних інвестицій, деякі члени СОТ висловлювали занепокоєння щодо складності бізнес-середовища та наголошували на необхідності удосконалення у низці сфер, зокрема у напрямі зменшення регуляторного тягаря. Крім того, однією з головних перешкод ведення бізнесу, на думку учасників, було визнано складний податковий режим Бразилії та податкові “викривлення” стосовно імпортованої та вітчизняної продукції.
Члени СОТ порушували також питання щодо використання Бразилією неавтоматичних ліцензій на імпорт та антидемпінгових заходів, про продовження політики встановлення вимог щодо місцевої складової та вітчизняного виробництва, включених до схем стимулювання та державних закупівель, відзначаючи, що нещодавно такі вимоги були спрощені у нафтогазовому секторі. Занепокоєння викликали заходи або програми підтримки у деяких виробничих сферах, наприклад, INOVAR-Auto в автомобільній промисловості Бразилії. Зазначалося і про бар’єри, що стримують експорт товарів на бразильський ринок унаслідок деяких аспектів функціонування систем технічного регулювання та застосування санітарних та фітосанітарних заходів. Зокрема, учасники пропонували забезпечити більш тривалий період для публічних консультацій, а також між публікацією та набранням чинності відповідними заходами. Висловлювалися пропозиції щодо забезпечення передбачуваності торговельного режиму Бразилії у зв’язку із значним розривом між тарифами, що застосовуються, та зв’язаними тарифами. Наголошувалося також і на необхідності посилення захисту прав інтелектуальної власності.
Одним із основних “драйверів” майбутнього розвитку було визнано сектор послуг Бразилії, і деякі члени СОТ закликали Бразилію до підвищення продуктивності та конкурентоспроможності цього сектора шляхом зменшення обмежень під час здійснення певних видів діяльності.
Від України також було підготовлено письмові запитання до Бразилії, про які було зазначено у виступі представника України під час засідання.
Закриваючи засідання, Голова Органу СОТ з огляду торговельної політики висловив сподівання, що делегація Бразилії врахує отримані коментарі та конструктивні пропозиції стосовно подальшого покращення торговельного режиму, які знайдуть своє відображення у торговельній, економічній та інвестиційній політиці країни.