Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Звіт про повторне відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 991 "Про затвердження ліцензійних умов провадження туроператорської діяльності"
07.06.2018 | 14:13 | Департамент туризму та курортів1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується
Постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 991 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження туроператорської діяльності" (далі – Ліцензійні умови)
2. Назва виконавця заходів з відстеження
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
3. Цілі прийняття акта
Ліцензійні умови розроблено Мінекономрозвитку на виконання частини другої статті 9 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності".
Основними цілями прийнятого регуляторного акта є:
- встановлення вичерпного переліку вимог, обов’язкових для виконання туроператорами, та вичерпного переліку документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії;
- стимулювання розвитку професійної конкуренції на ринку туристичних послуг;
- захист прав споживачів туристичних послуг, які користуються послугами туроператорів;
- впорядкування відносин між туроператорами і турагентами при реалізації останніми туристичного продукту, сформованого туроператором.
4. Строк виконання заходів з відстеження
З 23.04.2018 по 31.05.2018
5. Тип відстеження
Повторне
6. Методи одержання результатів відстеження
Статистичний метод
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Відстеження результативності зазначеного регуляторного акта здійснювалося відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" шляхом аналізу таких показників:
цільова група, тобто кількість суб’єктів господарювання, діяльність яких підпадає під дію акта;
кількість виданих ліцензій на туроператорську діяльність;
витрати часу суб’єктів господарювання, пов’язаних з виконанням вимог регуляторного акта;
розмір грошових витрат суб’єктів господарювання, пов’язаних з виконанням вимог даного акта;
загальний обсяг грошових надходжень до державного бюджету;
рівень поінформованості суб’єктів господарювання щодо основних положень акта
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Показники результативності |
2016 (станом на 01.01.2017) |
2017 (станом на 01.01.2018) |
2018 (станом на 31.05.2018) |
цільова група (кількість суб’єктів господарювання, діяльність яких підпадає під дію акта)[1] |
2581 туроператорів |
2661 туроператорів |
2699 туроператорів |
кількість виданих ліцензій на туроператорську діяльність |
121 |
109 |
45 |
витрати часу суб’єктів господарювання, пов’язаних з виконанням вимог запропонованого акта |
1. Витрати часу на підготовку документів для отримання ліцензії – 4 год. (за наявності документів) х 121 (ліцензій) = 484 год. 2. Підготовка статистичного звіту за 2015 рік – 8 год. х 708 ліцензіатів (вимога виконана лише 708 ліцензіатами з 2518 (на 01.01.2016)) = 5664 год. 3. Підготовка інформації щодо змін, що стосуються ліцензіата – 1 год. х 1232[2] ліцензіата = 1232 год. Всього: 7380 год. (=484+5664+1232) |
1. Витрати часу на підготовку документів для отримання ліцензії – 4 год. (за наявності документів) х 109 (ліцензій) = 436 год. 2. Підготовка статистичного звіту за 2016 рік – 8 год. х 672 ліцензіата (вимога виконана лише 672 ліцензіатами з 2581) = 5376 год. 3. Підготовка інформації щодо змін, що стосуються ліцензіата – 1 год. х 10892 ліцензіатів = 1089 год. Всього: 6901 год. (=436+5376+1089) |
1. Витрати часу на підготовку документів для отримання ліцензії – 4 год. (за наявності документів) х 45 (ліцензій) = 180 год. 2. Підготовка статистичного звіту за 2017 рік – 8 год. х 530 ліцензіатів (вимога виконана лише 530 ліцензіатами з 2661) = 4240 год. 3. Підготовка інформації щодо змін, що стосуються ліцензіата – 1 год. х 5682 ліцензіатів = 568 год. Всього: 4988 год. (=180+4240+568) |
розмір грошових витрат суб’єктів господарювання, пов’язаних з виконанням вимог запропонованого акта |
1. Процедури організації виконання вимог регулювання: 7380 год. (витрати часу на підготовку документів) Х 9,59 грн (вартість 1 часу роботи виходячи з мінімальної заробітної плати у погодинному розмірі з 01.12.2016)[3] = 70 774,2 грн |
1. Процедури організації виконання вимог регулювання: 6901 год. (витрати часу на підготовку документів) Х 19,34 грн (вартість 1 часу роботи виходячи з мінімальної заробітної плати у погодинному розмірі з 01.12.2017)[4] = 133 465,34 грн |
1. Процедури організації виконання вимог регулювання: 4988 год. (витрати часу на підготовку документів) Х 22,41 грн (вартість 1 часу роботи виходячи з мінімальної заробітної плати у погодинному розмірі з 01.01.2018 рік)[5] = 111 781,08 грн |
2. Плата за ліцензію 173 992 грн (121 ліцензія) (одна мінімальна заробітна плата, що діяла на дату прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії)[6]. |
2. Плата за ліцензію 184 380 грн (109 ліцензій) (один прожитковий мінімум, виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що діє на день прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії)4. |
2. Плата за ліцензію 79 290 грн (45 ліцензій) (один прожитковий мінімум, виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що діє на день прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії)4. |
|
3. Розмір грошових витрат, пов’язаних з виконанням вимог Ліцензійних умов: Кількість кореспонденції відправленої ліцензіатом до Мінекономрозвитку (документи на отримання ліцензії, звіти, повідомлення про зміни, що стосуються ліцензіатів) – 1423 шт. з кількістю сторінок – 10758 арк.[7] |
3. Розмір грошових витрат, пов’язаних з виконанням вимог Ліцензійних умов: Кількість кореспонденції відправленої ліцензіатом до Мінекономрозвитку (документи на отримання ліцензії, звіти, повідомлення про зміни, що стосуються ліцензіатів) – 1256 шт. з кількістю сторінок – 9913 арк.5 |
3. Розмір грошових витрат, пов’язаних з виконанням вимог Ліцензійних умов: Кількість кореспонденції відправленої ліцензіатом до Мінекономрозвитку (документи на отримання ліцензії, звіти, повідомлення про зміни, що стосуються ліцензіатів) – 624 шт. з кількістю сторінок – 4693 арк.5 |
|
3.1 Вартість використаного паперу: 10758 арк./500 арк.х75 грн (середня вартість 1 п.)≈ (1613,7) грн |
3.1 Вартість використаного паперу: 9913 арк./500 арк.х75 грн (середня вартість 1 п.)≈ (1486,95) грн |
3.1 Вартість використаного паперу: 4693 арк./500 арк.х75 грн (середня вартість 1 п.)≈ (703,95) грн |
|
3.2 Вартість поштового обслуговування[8]: 83 листа (вага до 20 г. включно)х(4 грн (вартість непріоритетного відправлення)+0,15 грн (вартість малого конверта)) + 310 листів (вага до 20 г. включно)х(4 грн (вартість непріоритетного відправлення)+0,50 грн (вартість середнього конверта)) +796 листів (вага від 20 до 50 г включно)х(5 грн (вартість непріоритетного відправлення)+0,96 грн (вартість великого конверта)) +140 листів (вага від 50 до 100 г включно)х(5,8 грн (вартість непріоритетного відправлення)+0,96 грн (вартість великого конверта)) +92 листа (вага від 100 до 250 г включно)х(8,8 грн (вартість непріоритетного відправлення)+0,96 грн (вартість великого конверта)) +2 листа (вага від 250 до 500 г включно)х(12,8 грн (вартість непріоритетного відправлення)+0,96 грн (вартість великого конверта))= 8355,45 грн Всього: 9969,15 грн =1613,7 грн +8355,45 грн |
3.2 Вартість поштового обслуговування1: 305 листів (вага до 20 г. включно)х(4 грн (вартість непріоритетного відправлення)+0,15 грн (вартість малого конверта)) +745 листів (вага від 20 до 50 г включно)х(5 грн (вартість непріоритетного відправлення)+0,96 грн (вартість великого конверта)) +204 листа (вага від 100 до 250 г включно)х(8,8 грн (вартість непріоритетного відправлення)+0,96 грн (вартість великого конверта)) +2 листа (вага від 250 до 500 г включно)х(12,8 грн (вартість непріоритетного відправлення)+0,96 грн (вартість великого конверта))= 7720,36 грн
Всього: 9207,31 грн =1486,95 грн +7720,36 грн
|
3.2 Вартість поштового обслуговування1: 118 листів (вага до 50 г. включно)х(5 грн (вартість непріоритетного відправлення)+0,15 грн (вартість малого конверта)) + 436 листів (вага від 50 г. до 250 г. включно)х(7,5 грн (вартість непріоритетного відправлення)+0,96 грн (вартість великого конверта)) +70 листів (вага від 500 до 1000 г включно)х(15 грн (вартість непріоритетного відправлення)+0,96 грн (вартість великого конверта))= 5413,46 грн
Всього: 6117,41 грн =703,95 грн +5413,46 грн |
|
загальний обсяг грошових надходжень до державного бюджету |
173 992 грн (плата за видачу 121 ліцензії)
|
184 380 грн (плата за видачу 109 ліцензій)
|
79 290 грн (плата за видачу 45 ліцензій)
|
рівень поінформованості суб’єктів господарювання щодо основних положень акта. |
рівень поінформованості щодо положень акта достатньо високий. Зокрема, Ліцензійні умови опубліковано в "Офіційний вісник України" 15.12.2015 (2015 р., № 97, стор. 3319), "Урядовий кур’єр" від 23.12.2015 № 240, оприлюднено на офіційному веб-порталі Верховної Ради України та розміщено на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку. |
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
За результатами аналізу отриманих показників результативності даного регуляторного акта можна зробити висновок, що регуляторний акт має високий ступінь досягнення визначених цілей.
Запроваджені регуляторним актом загальні організаційні, кваліфікаційні та інші спеціальні вимоги, обов’язкові для виконання туроператорами, сприяють належному виконанню договірних зобов’язань туроператорів перед споживачами туристичних послуг, підвищенню рівня захисту їх прав, впорядковують відносини між туроператорами і турагентами при реалізації останніми туристичного продукту, сформованого туроператором.
Разом з цим, у зв’язку з дією тимчасового обмеження на проведення планових заходів державного нагляду (контролю) на сьогодні неможливо здійснити повноцінний аналіз результативності регуляторного акта. Зняття мораторію на проведення планових заходів державного нагляду (контролю) сприятиме виявленню порушень туроператорами Ліцензійних умов провадження туроператорської діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 991, та відповідно створить умови для всебічного аналізу дії даного регуляторного акта.
[1] Дія акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання, які здійснюють туроператорську діяльність відповідно до отриманої ліцензії
[2] За інформацією Відділу вхідної кореспонденції Мінекономрозвитку
[3] Закон України "Про Державний бюджет України на 2016 рік"
[4] Закон України "Про Державний бюджет України на 2017 рік"
[5] Закон України "Про Державний бюджет України на 2018 рік"
[6] Відповідно до ст. 14 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності"
[7] За інформацією Відділу вхідної кореспонденції Мінекономрозвитку
[8] За інформацією Укрпошти