Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Огляд торговельної політики Швейцарської Конфедерації та Князівства Ліхтенштейн
24.05.2017 | 12:06 | Департамент доступу до ринків та взаємодії з СОТЧлени СОТ в черговий раз мали можливість проаналізувати досягнення економічної, торговельної та інвестиційної політики Швейцарії та Ліхтенштейну під час проведення п’ятого спільного Огляду торговельної політики цих країн, що проходив 16 та 18 травня 2017 року у м. Женева (Швейцарська Конфедерація).
Обговорювалися два основні документи – звіти, підготовлені урядами Швейцарської Конфедерації та Князівства Ліхтенштейн (документ WT/TPR/G/355) та Секретаріатом СОТ (документ WT/TPR/S/355), а також запитання, які становили торговельний інтерес для інших країн, та відповіді на них від Швейцарії та Ліхтенштейну.
Учасники засідання відзначали стійкість економік зазначених країн у період між попереднім оглядом у 2013 році, незважаючи на наявність деяких чинників, що стримували економічний розвиток. Так, обидві країни приділяють значну роль торгівлі і, як імпортери та експортери, залежать від зовнішніх ринків, що впливає і на економічний розвиток. Маючи низький рівень безробіття, економіки Швейцарії та Ліхтенштейну продовжували зростати, хоча темпи зростання дещо уповільнилися через декілька факторів, зокрема, послаблення швейцарського франка та низький рівень підвищення продуктивності. Водночас наявність кваліфікованої робочої сили та гнучкого ринку праці, виробництво високотехнологічної продукції, акцент на дослідження, розвиток та інновації, ефективне управління та фіскальна розважливість забезпечували економічну стабільність.
Члени СОТ вітали постійну і непорушну підтримку Швейцарією та Ліхтенштейном принципів багатосторонньої торговельної системи. Відзначалося, що конструктивна діяльність цих країн спрямована на те, щоб СОТ залишалася стійкою та впливовою організацією у боротьбі з протекціонізмом. Обидві країни постійно здійснюють заходи, спрямовані на подальшу лібералізацію торгівлі, та беруть активну участь у реалізації чисельних ініціатив з розвитку торгівлі, що також передбачають намагання залучити підприємства малого та середнього бізнесу до глобальних ланцюгів створення доданої вартості. Крім того, низка укладених торговельних угод, якими керуються Швейцарія та Ліхтенштейн, зокрема через Європейську асоціацію вільної торгівлі (EFTA), доповнюють членство цих країн у СОТ.
Учасниками засідання відзначалися: відкритість та стабільність торговельного та інвестиційного режимів Швейцарії та Ліхтенштейну як щодо товарів, так і стосовно послуг; нульові або низькі тарифні ставки на несільськогосподарські товари, дотримання режиму найбільшого сприяння тощо.
Водночас, незважаючи на переважну позитивну оцінку, деякі члени СОТ висловлювали занепокоєння, що порушувалися і під час попереднього огляду торговельної політики цих країн. Так, зазначалося про особливість тарифного режиму, що базується на застосуванні специфічного мита (залежно від ваги товарів), і деякі представники делегацій повторювали свої рекомендації розглянути можливість запровадження адвалорних ставок як більш прозорого режиму. Наголошувалося також про: високий рівень внутрішньої підтримки та захисту сільськогосподарського сектору у формі високих ставок митних тарифів; існування тарифних піків на м`ясо, плодово-овочеву та молочну продукцію; використання сезонних мит та індикативних цін на імпорт; складну систему тарифного квотування; прямі платежі сільгоспвиробникам; необхідність скасування експортних субсидій для оброблених сільськогосподарських продуктів. У цьому зв’язку учасники закликали до продовження реалізації намічених реформ, орієнтованих на ринок, в аграрному секторі. Пропонувалося також сприяти розвитку конкуренції у таких секторах, як надання телекомунікаційних послуг та будівництво.
Увагу членів СОТ привертали також і інші аспекти торговельної політики, зокрема реформування режиму забезпечення безпеки харчових продуктів у Швейцарії, деякі питання технічного регулювання, застосування платежів на певні товари додатково до митних тарифів, запровадження з 1 січня 2017 року правил щодо використання зазначення про швейцарське походження товарів та послуг (“Swissness” legislation), захист авторського права у цифровому середовищі Швейцарії і т.д.
Відзначаючи стабільність торговельної політики, члени СОТ також вітали швидку ратифікацію Швейцарією та Ліхтенштейном Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі і створення відповідних національних комітетів, а також застосування з початку цього року знижених тарифних ставок на розширений перелік товарів в рамках багатосторонньої Угоди СОТ про інформаційні технології (ITA).
Участь у заході представників понад 50 делегацій від членів СОТ та надання відповідей на близько 500 запитань підтвердили важливість обох країн у забезпеченні подальшого розвитку та лібералізації міжнародної торгівлі.
Мінекономрозвитку України разом із зацікавленими центральними органами виконавчої влади також було підготовлено письмові запитання до Швейцарії та Ліхтенштейну, про які було зазначено у виступі представника України під час засідання.
Закриваючи засідання, Глава Органу СОТ з огляду торговельної політики висловив сподівання, що Швейцарія та Ліхтенштейн врахують результати цього огляду для подальшого покращення їх торговельних та інвестиційних режимів, які і в даний час в цілому є достатньо відкритими.