Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Огляд торговельної політики Республіки Філіппіни
12.04.2018 | 12:20 | Департамент доступу до ринків та взаємодії з СОТУ період 26 та 28 березня 2018 року у м. Женева (Швейцарська Конфедерація) проходив п’ятий Огляд торговельної політики Філіппін, який дозволив членам СОТ поглибити розуміння торговельної, економічної та інвестиційної політики зазначеної країни.
Обговорювалися два основні документи – звіти, підготовлені Урядом Республіки Філіппіни (документ WT/TPR/G/368) та Секретаріатом СОТ (документ WT/TPR/S/368), а також запитання, які становили торговельний інтерес для інших членів СОТ (понад 300 запитань від 22 членів СОТ), та відповіді на них від Філіппін.
З часу попереднього огляду у 2012 році економічна ситуація в Філіппінах значно покращилася: обсяг реального ВВП у 2012-2017 роках щорічно зростав у середньому на 6%, ВВП на душу населення збільшувався, а рівень бідності знижувався. Торгівля відігравала важливу роль у сприянні такому розвитку, свідченням чого є стабільне зростання обсягів експорту промислових товарів, зокрема електроніки та електричних товарів, а також послуг.
Під час заходу високо оцінювалося прагнення Філіппін до збереження та укріплення багатосторонньої торговельної системи. Зокрема, у своїх виступах члени СОТ відзначали активну роль цієї країни у просуванні переговорного процесу стосовно субсидій в галузі рибальства, а також у роботі СОТ щодо сприяння участі малих і середніх підприємств у міжнародній торгівлі. Віталися ратифікація Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі та подання Республікою Філіппіни відповідних нотифікацій про визначення положень цієї Угоди категоріями A, B та C, а також дотримання зобов’язань, взятих відповідно до Угоди СОТ про інформаційні технології.
Учасники засідання висловлювали прихильність політиці реалізації реформ, запроваджених Філіппінами у період між оглядами, у таких сферах як інвестування, митна справа, забезпечення розвитку конкуренції, захист інтелектуальної власності та державні закупівлі. Водночас зазначалося і про необхідність подальшого удосконалення інвестиційного режиму та механізму державних закупівель з метою підвищення конкурентоспроможності економіки та залучення іноземних інвестицій. Так, деякі члени СОТ висловлювали занепокоєння стосовно умов доступу до ринку для іноземних постачальників під час проведення державних закупівель та закликали Філіппіни вжити заходи у напрямі їх покращення. Інші учасники пропонували Філіппінам розглянути питання щодо приєднання до Угоди СОТ про державні закупівлі.
Серед заходів, вжитих Філіппінами з метою покращення режиму іноземного інвестування, члени СОТ відзначали можливість 100% частки іноземного капіталу у банківському секторі та лібералізацію доступу до певних професійних послуг. Проте порушувалися запитання щодо встановлених обмежень частки прямих іноземних інвестицій у деяких інших секторах та сферах діяльності (наприклад, у сфері роздрібної торгівлі).
Не залишаючи поза увагою заходи Філіппін, спрямовані на спрощення митних правил та процедур, а також на запобігання корупційним діянням під час надання митних послуг, деякі учасники закликали до подальшого покращення умов ведення бізнесу, включаючи полегшення режиму видачі дозволів та ліцензій у певних секторах.
Ураховуючи зростання середньої ставки MFN тарифу, що застосовується (з 6,4% до 7,6%), члени СОТ закликали Філіппіни розглянути питання щодо зниження високих ставок тарифів, насамперед на сільськогосподарську продукцію та автомобілі, а також збільшити кількість зв’язаних тарифних ліній.
Запитання порушувалися і щодо загальних напрямів реформування сільського господарства, а також режиму забезпечення безпечності харчових продуктів, у тому числі і стосовно вимог ввезення сільскогогосподарської продукції.
Члени СОТ пропонували також Філіппінам підвищити прозорість своєї торговельної політики шляхом своєчасного подання необхідних нотифікацій в СОТ, особливо у сфері сільського господарства.
Слід також зазначити, що в Експортній стратегії України (“дорожній карті” стратегічного розвитку торгівлі) на 2017 - 2021 роки, схваленій розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1017-р, Філіппіни визначено однією з країн, віднесених до ринків у фокусі, на яких українські виробники мають значний потенціал для експорту продукції.
У цьому зв’язку Україною також було порушено письмові запитання до Філіппін, про які було озвучено у виступі представника України під час засідання.
Підсумовуючи результати засідання, Глава Органу СОТ з огляду торговельної політики та інші учасники висловлювали сподівання, що Республіка Філіппіни продовжить реалізацію започаткованих реформ торговельної політики та приділить достатню увагу вирішенню питань, що викликають занепокоєння у членів СОТ (стосовно існуючих обмежень прямих іноземних інвестицій, певних санітарних та фітосанітарних заходів, високого рівня державної підтримки щодо рису тощо), для подальшого удосконалення свого торговельного режиму.