Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Огляд торговельної політики Республіки Корея
20.10.2016 | 12:00 | Департамент доступу до ринків та взаємодії з СОТ11 та 13 жовтня 2016 року відбулося засідання Органу СОТ з огляду торговельної політики, під час якого було проведено сьомий Огляд торговельної політики Республіки Корея.
Корея стала членом СОТ з 1 січня 1995 року, і зазначений захід дозволив іншим членам цієї міжнародної організації дізнатися про останні досягнення торговельної політики цієї країни, а також про виклики, які перед нею постають.
Учасники засідання обговорили звіти, підготовлені Урядом Республіки Корея та Секретаріатом СОТ, а також запитання, які становили торговельний інтерес для інших країн, та відповіді на них від Кореї (всього було завчасно надано понад 700 письмових запитань). Під час засідання з заявами виступили представники 39 делегацій, що також свідчило про значну зацікавленість членів СОТ у розвитку торговельно-економічних взаємовідносин з Республікою Корея.
Під час обговорення члени СОТ відзначали стійкість економіки Кореї, яка відновилася після фінансової кризи 2008 року і продовжує зростати, а також все більш важливу роль країни у міжнародній торгівлі.
Делегація Республіки Корея поінформувала учасників засідання, що стратегічною основою досягнення такого економічного стану були трирічний план економічних інновацій та ініціатива створення “креативної економіки”. Також було повідомлено про заходи, спрямовані на створення більш відкритої та незалежної економічної системи через залучення іноземних інвестицій та реалізацію реформ державного сектору та регуляторної системи.
Представники багатьох делегацій оцінили зусилля Кореї з оновлення регуляторної бази, вбачаючи водночас можливості для подальшого удосконалення, зокрема реєстраційних, інформаційних, ліцензійних та дозвільних вимог щодо іноземних інвестицій. Зазначалося, що незважаючи на заходи з просування країни та високу позицію Кореї в рейтингу Світового банку за індексом легкості ведення бізнесу, показник залучення прямих іноземних інвестицій залишається значно нижчим, ніж відтік. Тому члени СОТ закликали Корею скоротити різні обмеження. На їх думку, зазначене в поєднанні з більш ефективним застосуванням норм законодавства щодо посилення захисту прав інтелектуальної власності зробило б інвестування в Корею більш привабливішим.
Іншим викликом, який обговорювали члени СОТ, є розрив в продуктивності виробничого сектору та сектору послуг Кореї. Як і інвестування, торгівля послугами може бути одним з рушійних чинників майбутнього розвитку країни. Водночас сектор послуг залишається недостатньо розвинутим, з обмеженою конкуренцією в основних видах діяльності. Тому деякі учасники закликали Корею запровадити реформи, спрямовані на підвищення продуктивності цього сектору та подальше його «відкриття», особливо щодо тих видів діяльності, які в даний час передбачають обмеження на допустиму частку іноземного володіння.
Зазначалося також і про наявність розриву у продуктивності великих бізнес корпорацій та малих і середніх підприємств. Під час обговорення деякі члени СОТ акцентували увагу на потребі Кореї у забезпеченні відповідної підтримки малих і середніх підприємств, зокрема для того, щоб такі підприємства могли скористатися перевагами нових бізнес можливостей, що виникають в результаті укладання двосторонніх та регіональних торговельних угод.
У цьому зв’язку члени СОТ відзначали, що хоча Корея швидко розширює свою участь у преференційних угодах, вона залишається надійним прихильником багатосторонньої торговельної системи. Так, багато учасників високо оцінювали конструктивну участь країни у різних видах діяльності СОТ, зокрема таких як проведення торговельних переговорів та обговорення питань щодо електронної комерції тощо. Було також відмічено досягнення значного прогресу Кореї у спрощенні торгівлі, включаючи ратифікацію Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі та запровадження мінімальних вимог щодо митного оформлення під час здійснення он-лайн покупок. Багато членів СОТ також вітали приєднання Кореї до багатосторонніх ініціатив, зокрема в якості сторони Угоди СОТ про державні закупівлі та учасника інших переговорних процесів.
Водночас деякі члени СОТ закликали Корею до забезпечення своєчасності подання нотифікацій про експортні субсидії та внутрішню підтримку сільського господарства, а також до підтвердження та поновлення розкладу тарифних зобов’язань. При цьому багато учасників висловлювали занепокоєння щодо тарифного режиму в цілому, звертаючись до корейської делегації з проханням сприяти спрощенню структури митного тарифу та зниженню ставок.
Наголошувалося також на необхідності продовження процесу гармонізації промислових стандартів Республіки Корея з міжнародними стандартами. Висловлювалися занепокоєння щодо існуючої невідповідності між законодавством про санітарні та фітосанітарні заходи, положеннями багатосторонніх угод та міжнародними стандартами. Члени закликали Корею співпрацювати більш конструктивно з усіма зацікавленими особами з метою мінімізації ризиків створення потенційних торговельних бар’єрів.
У своєму заключному виступі Голова делегації Республіки Корея не лише надав чіткі відповіді на основні запитання, що порушувалися членами СОТ, а і запевнив учасників засідання, що Корея високо цінує міжнародні торговельні відносини та продовжуватиме реалізацію заходів, спрямованих на розвиток багатосторонньої торговельної системи.
Закриваючи засідання, Глава Органу СОТ з огляду торговельної політики висловила сподівання, що на наступному такому заході Корея зможе продемонструвати подальший прогрес у досягненні її економічних і соціальних цілей.
Таким чином, аналіз проблемних питань, що порушувалися членами СОТ під час проведення огляду торговельної політики, може бути корисним для Республіки Корея при визначенні подальших напрямів розвитку її економічної і торговельної політики.