Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Звіт про базове відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 15.09.2023 № 1005 «Про внесення змін до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності, пов’язаної з розробленням, виготовленням, постачанням спеціальних технічних засобів для зняття інформації з каналів зв’язку та інших технічних засобів негласного отримання інформації»
26.03.2024 | 21:30 | Департамент регуляторної політики та підприємництва1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується
Постанова Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2023 року № 1005 «Про внесення змін до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності, пов’язаної з розробленням, виготовленням, постачанням спеціальних технічних засобів для зняття інформації з каналів зв’язку та інших технічних засобів негласного отримання інформації» (далі – постанова).
2. Назва виконавця заходів з відстеження
Служба безпеки України.
3. Цілі прийняття акта
Основними цілями прийняття постанови, зокрема, є:
- удосконалення механізму контролю за обігом спеціальних технічних засобів для зняття інформації з каналів зв’язку та інших технічних засобів негласного отримання інформації;
- забезпечення дотримання вимог нормативно-правових актів суб’єктами господарювання, які отримали ліцензії на провадження господарської діяльності, пов’язаної з розробленням, виготовленням, постачанням спеціальних технічних засобів для зняття інформації з каналів зв’язку та інших технічних засобів негласного отримання інформації (далі – господарська діяльність, пов’язана з розробленням, виготовленням, постачанням СТЗ);
- надання суб’єктам господарювання дієвого механізму захисту своїх прав під час провадження вказаного виду господарської діяльності.
4. Строк виконання заходів з відстеження
З 25 січня 2024 року до 25 лютого 2024 року.
5. Тип відстеження
Базове відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження
Статистичний метод.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Відстеження регуляторного акта здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», а також відповідно до Методик проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 р. № 308. Для відстеження результативності регуляторного акта обрано такі показники:
- розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов’язаних з дією акта;
- кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюється дія акта (кількість ліцензіатів);
- розмір коштів і час, що витрачатимуться суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб щодо основних положень акта.
Додаткові показники результативності:
- кількість заяв, поданих до органу ліцензування здобувачами ліцензій;
- кількість прийнятих органом ліцензування рішень про видачу ліцензій;
- кількість прийнятих органом ліцензування рішень про залишення заяви без розгляду;
- кількість прийнятих органом ліцензування рішень про відмову у видачі ліцензії;
- кількість прийнятих органом ліцензування рішень про анулювання ліцензії;
- кількість оскаржених рішень органу ліцензування про відмову у видачі ліцензії;
- кількість оскаржених рішень органу ліцензування про анулювання ліцензії;
- кількість заяв, поданих до органу ліцензування щодо звуження провадження виду господарської діяльності;
- кількість заяв, поданих до органу ліцензування щодо розширення провадження виду господарської діяльності;
- кількість заяв, поданих до органу ліцензування про зупинення дії ліцензії повністю або частково;
- кількість заяв, поданих до органу ліцензування про відновлення дії ліцензії повністю або частково;
- кількість виданих органом ліцензування розпоряджень про усунення порушень Ліцензійних умов, актів про невиконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов, актів про неможливість ліцензіата забезпечити виконання Ліцензійних умов, установлених для зазначеного виду господарської діяльності, кількість актів про виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих суб’єктом господарювання для отримання ліцензії;
- кількість контрактів, укладених на постачання спеціальних технічних засобів;
- кількість технічних завдань, погоджених органом ліцензування на науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи з розроблення нових або модернізації існуючих зразків спеціальних технічних засобів;
- кількість погоджень органом ліцензування переміщень спеціальних технічних засобів через митний кордон України на митну територію України;
- кількість спеціальних технічних засобів, поставлених ліцензіатами для потреб державних замовників.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Стосовно кількісних значень обов’язкових показників результативності акта слід зазначити наступне:
- розмір надходжень до державного бюджету залежить від внесеної суб’єктами господарювання плати за видачу ліцензій (п. 5 ст. 14 Закону України «Про ліцензування господарської діяльності»);
- розмір коштів і час, що витрачалися суб’єктами господарювання, пов’язаними з виконанням вимог акта, залежить від обраних ними видів робіт у межах виду господарської діяльності, пов’язаної з розробленням, виготовленням, постачанням СТЗ, та зумовлюється необхідністю виконання кадрових, організаційних, технологічних, спеціальних та інших вимог, що встановлюються Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності, пов’язаної з розробленням, виготовленням, постачанням СТЗ;
- рівень поінформованості суб’єктів господарювання та/або фізичних осіб щодо основних положень акта досягнуто шляхом розміщення постанови на офіційному вебсайті Служби безпеки України у мережі «Інтернет».
Кількісні значення статистичних показників результативності, які взято за період з листопада 2023 року до лютого 2024 року, наведено в таблиці.
Показники результативності |
Листопад 2023 – лютий 2024 |
Сума надходжень до бюджету від плати за отримання ліцензії, грн |
- |
Кількість ліцензіатів на кінцевий період відстеження |
53 |
Кількість заяв, поданих до органу ліцензування здобувачами ліцензій |
- |
Кількість прийнятих органом ліцензування рішень про видачу ліцензій |
- |
Кількість прийнятих органом ліцензування рішень про залишення заяви без розгляду |
- |
Кількість прийнятих органом ліцензування рішень по відмову у видачі ліцензії |
- |
Кількість прийнятих органом ліцензування рішень про анулювання ліцензій |
- |
Кількість оскаржених рішень органу ліцензування про відмову у видачі ліцензії |
- |
Кількість оскаржених рішень органу ліцензування про анулювання ліцензії |
- |
Кількість заяв, поданих до органу ліцензування щодо звуження провадження виду господарської діяльності |
- |
Кількість заяв, поданих до органу ліцензування щодо розширення провадження виду господарської діяльності |
- |
Кількість заяв, поданих до органу ліцензування про зупинення дії ліцензії повністю або частково |
- |
Кількість заяв, поданих до органу ліцензування про відновлення дії ліцензії повністю або частково |
- |
Кількість виданих органом ліцензування розпоряджень про усунення порушень Ліцензійних умов, актів про невиконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов, актів про неможливість ліцензіата забезпечити виконання Ліцензійних умов, установлених для зазначеного виду господарської діяльності, кількість актів про виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих суб’єктом господарювання для отримання ліцензії |
- |
Кількість контрактів, укладених на постачання спеціальних технічних засобів |
72 |
Кількість технічних завдань, погоджених органом ліцензування на науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи з розроблення нових або модернізації існуючих зразків спеціальних технічних засобів |
6 |
Кількість погоджень органом ліцензування переміщень спеціальних технічних засобів через митний кордон України на митну територію України |
3 |
Кількість спеціальних технічних засобів, поставлених ліцензіатами для потреби державних замовників |
441 |
Водночас необхідно зауважити, що Законом України «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни» (№ 2115-ІХ від 03.03.2022), постановою Кабінету Міністрів України «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» (№ 303 від 13.03.2022) на період воєнного стану ліцензіатів звільнено від обов’язку подавати до органів ліцензування звітні документи, подача яких передбачена вимогами чинного законодавства, а також припинено проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю), крім випадків наявності загрози, що має негативний вплив на забезпечення безпеки держави, за умови настання яких дозволено проведення позапланових перевірок.
Таким чином, воєнний стан в Україні суттєво вплинув на активність суб’єктів господарювання у діяльності, пов’язаній з розробленням, виготовленням, постачанням СТЗ, що на даний час не дає повною мірою здійснити чітке та повне відстеження показників результативності акта.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
Регуляторним актом конкретизовано вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатами, вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії, єдиний підхід для ідентифікації технічних засобів та визначення їх належності до СТЗ.
Реалізація зазначеного акта сприяє удосконаленню правового регулювання порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної з розробленням, виготовленням, постачанням СТЗ, та контролю за обігом СТЗ.