Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Звіт про базове відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 18.07.2023 № 723 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 р. № 432 і № 433»
03.10.2024 | 17:49 | Департамент політики власності1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер
Постанова Кабінету Міністрів України від 18.07.2023 № 723 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 р. № 432 і № 433» (далі – постанова).
Постановою встановлено порядок авторизації та організації проведення електронних аукціонів з продажу об’єктів великої приватизації та усунено технічні неузгодженості у порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації, а також запроваджено положення, спрямовані на убезпечення електронних аукціонів від їх зриву недобросовісними учасниками.
Постановою передбачалось:
внести зміни до Порядку відбору операторів електронних майданчиків для організації проведення електронних аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації, авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 433, якими, зокрема, передбачається:
визначити механізм авторизації електронного майданчика та організації проведення електронних аукціонів з продажу об’єктів великої приватизації;
для організації проведення електронних аукціонів з продажу об’єктів великої приватизації встановлення додаткових вимог оператору електронного майданчика;
визначити розмір плати за тестування, що вноситься оператором електронного майданчика;
визначити розмір плати на розвиток електронної торгової системи для продажу об’єктів великої приватизації;
визначити розмір плати на розвиток електронної торгової системи у разі визнання електронного аукціону для продажу об’єктів приватизації таким, що не відбувся;
позбавлення покупця, який надав попередню згоду на очікування, права на відмову від такої згоди та звернення щодо повернення йому гарантійного внеску.
Також пропонувалось усунути технічні неузгодженості в Порядку проведення електронних аукціонів для продажу об’єктів малої приватизації та визначення додаткових умов продажу, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 432.
2. Назва виконавця заходів з відстеження
Міністерство економіки України.
3. Цілі прийняття акта
Регуляторний акт спрямований на:
визначення механізму авторизації та організації проведення електронних аукціонів з продажу об’єктів великої приватизації;
уточнення розміру плати на розвиток електронної торгової системи (визначення розміру такої плати для продажу об’єктів великої приватизації,
визначення розміру такої плати у разі визнання електронного аукціону таким, що не відбувся);
уточнення розміру плати за тестування електронного майданчика для організації проведення аукціонів з продажу об’єктів малої приватизації.
4. Строк виконання заходів з відстеження
З 18.07.2023 по 18.07.2024.
5. Тип відстеження
Базове.
6. Методи одержання результатів відстеження
Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснювалося шляхом аналізу публічної інформації, що публікується АТ «Прозорро.Продажі», управління корпоративними правами щодо якого здійснює Мінекономіки.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснювалось за допомогою накопичення та аналізу інформації, що публікується АТ «Прозорро.Продажі» у тому числі у відкритому модулі аналітики за посиланням https://privatization-bi.prozorro.sale/.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Перелік кількісних та якісних показників результативності регуляторного акта наведені у таблицях.
Таблиця 1,
показники за період з 18.07.2023 по 18.07.2024
Найменування показника |
Розмір показника |
Кількість запропонованих до продажу на аукціонах в електронній формі об'єктів |
1488 |
Кількість приватизованих на аукціонах в електронній формі об'єктів |
1151 |
Кількість електронних аукціонів (у тому числі скасованих, відмінених). |
2936 |
Розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта |
За даними публічного модуля аналітики АТ «Прозорро.Продажі» - дохід від завершених аукціонів складає 3 555 114 692,81 гривні. |
Кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта |
4064 |
Розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта |
Приблизна вартість підготовки пакету документів для участі в аукціоні учасником складає 16 год*40,46грн/год=647,36 грн. Приблизна вартість участі в аукціоні складає 1,5 год*40,46 грн/год = 60,69 грн. Для всіх 3758 учасників аукціонів, які подали 5614 пропозицій вартість склала 3 974 992,7 грн. Для 1151 переможця електронного аукціону додаткові витрати на оплату за лот з урахуванням часу на підписання протоколу та договору, склало 10 год* 40,46 грн/год*1151 = 465 694,6 грн. Загальна сума витрат коштів склала 4 440 687,30 грн. Загальна сума витрат часу склала 109 755 годин. |
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
За звітний період було успішно проведено 1155 аукціонів прозорої приватизації, з яких по 1151 аукціону процес приватизації вже завершено успішним підписанням договору купівлі-продажу.
У процесі приватизації було забезпечено рівний доступ до аукціонів всім зацікавленим учасникам. За звітний період було подано 5614 заяв для участі в аукціоні. Середня кількість учасників на аукціон по 1151 завершеному аукціоні склала 3,21 учасника.
Прийняття нормативно-правового акта дозволило забезпечити наповнення як державного бюджету, так і місцевих бюджетів на загальну суму 3 555 114 692,81 грн за результатами 1151 успішно завершеного аукціону за звітний період. Запровадження єдиного порядку проведення аукціонів для всіх об’єктів малої приватизації також дозволило забезпечити прозорість та універсальність умов продажу об’єктів державної власності. Всього 306 органів приватизації скористались можливістю провести аукціон в електронній торговій системі за звітний період, включаючи Фонд державного майна та його регіональні відділення, комунальні органи приватизації міських та сільських рад. Вся інформація стосовно аукціонів наявна у вільному доступі в ЕТС, що дозволяє покращити контроль за ефективністю управління державним та комунальним майном.