Міністерство економіки України
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Тема: | Планування закупівель |
Тема розширена: | Визначення переможця між учасниками: платником податку ПДВ і ФОП |
Суть питання: |
Доброго дня! При проведенні закупівель: відкриті торги, особливо допорогові закупівлі (зараз спрощені) систематично виникає питання оцінки тендерних пропозицій учасників платників ПДВ та неплатників ПДВ. Замовник - ВНЗ (бюджетна установа) не є платником ПДВ, тому йому вигідна найменша ціна. Часто переможцем з найменшою ціною є неплатник ПДВ. Це обурює тих, у кого до ціни додається ПДВ. У просторах інтернету багато міркувань з цього приводу: ситуація 1. В оголошенні і тендерній документації вказана ціна з ПДВ. Переможцем стає Учасник без ПДВ. Договір, який укладається з переможцем відрізняється від тендерної пропозиції за істотною умою – ціною без ПДВ! ситуація 2. В оголошенні вказана ціна без ПДВ. В мережі інтернет наведені приклади, коли учасник неплатник ПДВ оскаржує рішення в Антимонопольному комітеті, вважаючи, що порушені його права. Як правильно діяти Замовнику, щод не порушити Закон та його дії не були оскаржені учасником? |
Відповідь на запит 633/2020 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель розміщено листи від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 “Щодо розробки тендерної документації” та від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації” за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3812 та http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=41825 При цьому узагальнені рекомендації для складання тендерної документації доступні на інформаційному ресурсі infobox.prozorro.org за посиланням http://infobox.prozorro.org/knowledge-base/view/898?q= У свою чергу, питання включення до очікуваної вартості закупівлі податку на додану вартість (ПДВ) розглянуто на інформаційному ресурсі infobox.prozorro.org за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/yak-vigidnishe-ogolositi-zakupivlyu-z-pdv-chi-bez-pdv Крім того, з довідковою інформацією щодо реалізації в електронній системі закупівель функціоналу щодо внесення замовником інформації про наявність/відсутність ПДВ на етапі укладання договору про закупівлю можна ознайомитись за посиланням https://www.prozorro.gov.ua/news/novij-funkcional-prozorro-elektronne-pole-pdv-v-dogovori |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Теги: | Тендерна документація Планування закупівель |