Міністерство економіки України
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Тема: | Планування закупівель |
Тема розширена: | Оприлюднення торгів на суму більше,чим заплановано |
Суть питання: |
Відповідно до розпорядження міського голови № 104 від 28.07.2020 року на виготовлення ПКД виконання робіт по капремонту пішоходного мосту через р. Кільчень в районі вул. Л.Українки та 1-го Набережного провулку затверджено 701 700,00 гривень. Згідно з оприлюдненою процедурою закупівлі очікувана вартість закуцпі на капітальний ремонт пішоходного мосту через р. Кільчень в районі вул. Л.Українки та 1-го Набережного провулку становить 1 681 405,20 ( https://www.dzo.com.ua/tenders/6494992). Чи має право тендерний комітет оприлюднювати закупівлю на суму більшу ніж заплановано на роботи? |
Відповідь на запит 1981/2020 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Згідно з частиною першою статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі – річний план). При цьому відповідно до пункту 3 статті 4 Закону в річному плані замовник зокрема вказує розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. У свою чергу, Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” затверджено примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, в якій зокрема наведено метод визначення очікуваної вартості робіт. При цьому оскільки Методика є примірною та носить рекомендаційний характер, замовники можуть використовувати її положення або на її основі після введення в дію затвердити власні методики. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, ураховуючи його специфіку та з дотриманням законодавства в цілому. |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Теги: | Планування закупівель |