Міністерство економіки України
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Тема: | Відкриті торги |
Тема розширена: | як закупити послуги з ремонту автотракторної техніки |
Суть питання: |
При проведенні процедур закупівель з ремонту автотракторної техніки фахівці нашого підприємства зіштовхнулися з наступною проблемою. При складанні тендерної документації відкритих торгів одним з ключових критеріїв визначення вартості майбутньої закупівлі є об’єм ремонтних робіт по кожному агрегату. Як показує практика, достеменно визначити перелік робіт та потребу у заміні запасних частин до повного розбирання вузла неможливо, навіть за умови демонтажу повної розборки агрегату наше підприємство не має в своєму розпорядженні ані нормативної документації для проведення дефектування, ані фахівців відповідної кваліфікації. Таким чином при проведенні моніторингу ринку та при проведенні процедури закупівлі використовується попередня дефектна відомість. Після укладання договору за результатами проведених торгів та передачу об’єкта в ремонт на стадії дефектування фахівцями виконавця, як правило, виявляються додаткові об’єми послуг, які в силу об’єктивних обставин не були враховані на стадії попереднього дефектування, та процедура торгів відміняється, оскільки очікувана вартість закупівлі була сформована на підставі попередньої дефектної відомості. Відповідно до п. 6 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, що передбачають оплату замовником товарів, робіт та послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Ураховуючи вимоги ст. 4 та ч. 3 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який складає та затверджує тендерний комітет та уповноважена особа (особи), що планує закупівлі. При цьому очікувана вартість предмета закупівлі у річному плані зазначається на момент, що передує проведенню відповідної процедури закупівлі та не потребує коригування за результатами здійснення такої процедури закупівлі. Тобто визначити обсяг, склад та очікувану вартість послуг з ремонту автотракторної техніки неможливо на етапі планування закупівлі, з цього і виходить, що процедури закупівлі з цих послуг не відбуваються. Просимо надати роз’яснення, як у цьому випадку діяти тендерному комітету. |
Відповідь на запит 1250/2017 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=6&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc розміщено лист від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 “Щодо планування закупівель”, а також за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=1&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc розміщено лист від 28.12.2017 № 3304-06/48844-06 “Щодо передумов здійснення закупівель”, які містять відповіді на питання, зокрема щодо здійснення закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі та щодо визначення очікуваної вартості закупівель. |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |