Міністерство економіки України
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від КЗ «Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу «Перлина Придніпров'я» ДОР»
Тема: | Зміна істотних умов договору |
Тема розширена: | Щодо укладення договору, без проведення тендера, на закупівлю послуг з охорони на 2017р. до визначення переможця та закінчення проведення відкритих торгів на закупівлю даних послуг на очікувану вартість 500тис. грн., якщо сума такого договору не буде більше чим 200тис.грн. |
Суть питання: | Добрий день. 14.12.2016 року розпочата процедура відкритих торгів на закупівлю послуг з цілодобової охорони діючого дитячого закладу, системою визначена дата аукціону 03.01.17р., тобто договір з переможцем аукціону може бути укладено після 15.01.2017р. Чи має право комунальне підприємство заключити прямий договір на закупівлю послуг з цілодобової охорони на суму що не перевищує 200тис.грн. з 01.01.17р. до завершення процедури відкритих торгів (15.01.17р.) з постачальником даних послуг 2016р., якщо з ним укладено допороговий договір, допорогова закупівля проводилися через систему ProZorro. |
Відповідь на запит 237/2016 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Водночас зазначаємо, що питання здійснення допорогових закупівель розглянуто в листі від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06 “Щодо здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою вартісних меж, встановлених абзацами другим і третім частини першої статті 2 Закону” за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=2&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель. При цьому, договірні відносини, що виникають при укладенні та виконанні договору, укладеному у результаті допорогової закупівлі не є предметом регулювання Закону та Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом державного підприємства “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35, та регулюються Цивільним та Господарським кодексами України. Таким чином, у разі необхідності здійснення нової закупівлі, замовник може провести зазначену закупівлю після відповідного внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, шляхом проведення однієї з з процедур, передбачених статтею 12 Закону. |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Теги: | Договір про закупівлю |