gov.ua
Державні сайти України
Мінекономіки
Інформаційні ресурси
Міністерство економіки,
довкілля та сільського господарства України
Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Семінари та матеріали для бізнесу: Проєкти та закупівлі МФО в Україні
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Огляд судової практики щодо застосування положень постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Огляд закупівельної практики щодо застосування нецінових критеріїв оцінки
- Огляд закупівельної практики щодо випадків внесення змін до істотних умов договору про закупівлю
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
- Довідкова інформація
| Тема: | Виконання договору |
| Суть питання: |
Відповідно до підпункту 12 пункту 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), основними функціями Уповноваженого органу є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель. Враховуючи зазначене, Акціонерне товариство «Криворізька теплоцентраль» звертається до Вас за роз’ясненнями щодо наступного: Відповідно до пункту 1 частини шостої статті 3 Закону, цей Закон не застосовується у випадку, якщо замовники, визначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону, здійснюють закупівлю товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються на користь замовника або групи замовників афілійованим підприємством виключно для забезпечення діяльності такого замовника або групи замовників в окремих сферах господарювання. Стосовно залучення субпідрядників/співвиконавців статтею 16 Закону передбачено умови підтвердження кваліфікаційних вимог за рахунок залучення субпідрядників/співвиконавців, а також статтями 17, 19 та 22 Закону визначено вимоги та умови щодо субпідрядників/співвиконавців у разі, якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю. Таким чином, Закон містить низку вимог та умов щодо залучення субпідрядників/співвиконавців під час процедур закупівель, проте Закон не містить вимог та умов щодо закупівель, на які дія Законе не поширюється. Відповідно, договори, на які дія Закону не поширюється, укладаються і виконуються на підставі Цивільного та Господарського кодексів України, які встановлюють право підрядника залучати до виконання договору інших осіб (субпідрядників). Враховуючи зазначене, АТ «КТЦ» просить дати роз’яснення щодо можливості залучення субпідрядників/співвиконавців афілійованим підприємством |
| Відповідь на запит 315/2025 | |
| Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в запиті № 280/2025, що розміщена на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/Details/975280e1-6ffb-49a5-8f15-e728fbad728b?lang=uk-UA | |
| Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України |
| Теги: | Особливості закупівель |