Міністерство економіки України
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Тема: | Інше |
Тема розширена: | Визначення суми договору |
Суть питання: |
Між Господарським судом Чернівецької області та АТ "Чернівцігаз" у 2016 році укладено договір розподілу природного газу шляхом підписання заяви-приєднання до Типового договору розподілу природного газу (затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 №2498). Згідно з постановою НКРЕКП цей договір укладений на невизначений строк. Визначення суми договору Типовим договором не передбачено. Для реєстрації в органах ДКСУ юридичних зобов'язань на відповідний бюджетний період щороку укладалися додаткові угоди, в яких зазначалися суми на відповідний рік. Прошу надати роз'яснення стосовно наступних питань: 1. Чи беруться до уваги суми укладених додаткових угод минулих років (2017, 2018,2019,2020) до основного договору при виборі виду процедури закупівлі на 2021 рік? 2. Чи може бути укладена додаткова угода на 2021 рік до договору від 2016 року, якщо потреба у послугах на 2021 рік становить до 50 тис. грн.? 3. Чи правомірно вимагати у АТ "Чернівцігаз" укладати договори щорічно на вимогу органів ДКСУ? |
Додаткові матеріали: | |
Відповідь на запит 161/2021 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що на аналогічне за змістом питання надано відповідь у запиті № 2657/2020, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=a595067b-4cde-43e0-8b6b-7048a15086b1&lang=uk-UA Водночас на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F54160-06 розміщено лист від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 "Щодо планування закупівель". Разом з тим зазначаємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках. |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Теги: | Договір про закупівлю Планування закупівель |