Тема: | Інше |
Тема розширена: | Визначення процедури закупівлі |
Суть питання: |
Доброго дня! Департаменту культури і туризму Запорізької міської ради підпорядковані ряд закладів культури, зокрема школи естетичного виховання та бібліотеки. Частина цих закладів розташовані у нежилих приміщеннях багатоквартирних жилих будинків. Власником нежилих приміщень є Запорізька міська рада, а Комунальне підприємство «Наше місто» є виконавцем послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у м. Запоріжжя. Частина приміщень передана департаменту згідно Рішення міської у позичку. Друга частина приміщень знаходяться в об’єднанні співвласників багатоквартирних будинків. Виникла необхідність щодо закупівлі послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій. На підставі вищезазначеного, просимо надати відповідь, яку процедуру застосовувати при закупівлі послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, якщо очікувана вартість закупівлі 262 тис. грн., з них 239 тис. грн. вартість послуг які будуть надаватися Комунальним підприємством «Наше місто» яке є виконавцем цих послуг та 23 тис. грн. вартість послуг об’єднань співвласників багатоквартирних будинків? |
Відповідь на запит 112/2017 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Водночас повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=4&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc , розміщено лист від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 “Щодо планування закупівель”. Разом з тим, Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі –Порядок). Так, відповідно до абзацу четвертого пункту 1 розділу ІІ Порядку замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. При цьому виходячи зі змісту частини сьомої статті 2 Закону замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Теги: | Планування закупівель Предмет закупівлі |