• Перейти до основного вмісту

Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від ФОП Кузьменко Володимир Миколайович

Тема: Оскарження процедур закупівель
Тема розширена: кваліфікаційні вимоги
Суть питання: Допорогові закупівлі.На сайти "Закупки.пром" Замовником Комунальний заклад "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва" Дніпропетровської обласної ради" було розміщено оголошуння про проведення процедури допорогових закупівель Послуги з вивезення та подальшого знешкодження (утилізації) твердих побутових відходів
ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям 12.12.2018р.
ФОП Кузьменко В.М. опубліковано пропозицію 20.12.2018 .Учасники повинні надати пакет документів згідно оголошення.У цьому списку було вказано надати документ,а саме
- Документ, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за

результатами процедури закупівлі (виписка (витяг) з протоколу зборів засновників про

призначення директора.Обраний переможець надав документи:наказ та рішення про прийняття директора копію завірену 17.02.2017р.
Чи було потрібно запросити у момент кваліфікації ці документи або завірені 2018р(поточним роком,так як бюджетний рік 2018. абож підкрипити без завірення?
Відповідь на запит 1149/2018

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.

У свою чергу, у разі здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, з використанням електронної системи закупівель (далі – система) застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом     ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в ДП “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35.

Згідно з пунктом 6.3 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.

Поряд з цим відповідно до пункту 6.5 Порядку у період уточнень користувачі системи мають можливість звернутися до замовника з питаннями щодо встановлених вимог.

Водночас питання вирішення спорів, пов’язаних з проведенням допорогових закупівель, висвітлено в листі від 02.08.2016 № 3302-06/24156-06 “Щодо оскарження, здійснення контролю та моніторингу закупівель” розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?lang=uk-UA&id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=10&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc

Разом з тим повідомляємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459, до компетенції Мінекономрозвитку не належить визначення правомірності дій  в конкретних випадках.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Допорогові закупівлі
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json