gov.ua
Державні сайти України
Мінекономіки
Інформаційні ресурси
Міністерство економіки України
Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Комунальне некомерційне підприємство "Овруцький центр первинної медико-санітарної допомоги"
Тема: | Інше |
Суть питання: | Доброго дня. Між комунальним некомерційним підприємством "Овруцький центр первинної медико-санітарної допомоги" та Приватною ремонтно-будівельною фірмою "Комунальник" було укладено договір підряду № 127 від 10.04.2023 року "Капітальний ремонт (термосанація) будівлі амбулаторії загальної практики-сімейної медицини за адресою: Житомирська обл., м. Овруч, вул. Київська, буд. 127-А". Строк дії договору до 31.12.2023 року. Строки виконання робіт постійно продовжувались. Підрядник не виконав роботи по договору. Відповідно до п. 3.1.6. Договору Замовник має право відмовитися від Договору в односторонньому порядку та вимагати відшкодування збитків, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх настільки поільно, що закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим. Скажіть, будь ласка, яка процедура розірвання Договору у даному випадку? |
Відповідь на запит 836/2023 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 24.11.2020 № 3304-04/69987-06 “Щодо укладення, виконання, змін та розірвання договору про закупівлю”, розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F69987-06 |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Теги: | Договір про закупівлю |