Тема: | Виконання договору |
Тема розширена: | Правонаступництво ОТГ |
Суть питання: |
Поясніть, будь-ласка, яким чином вирішити наступне питання. Після місцевих виборів 2020 року замість міста (обласного центру) та кількох навколишніх містечок, які були окремими замовниками (та/або їх структурні підрозділи) в розумінні Закону "Про публічні закупівлі" утворилась одна ОТГ (об'єднана територіальна громада). У містечка, наприклад Винники, є діючі (виконання 2020-2021 роки) два договори про закупівлю укладені за процедурами відкритих торгів: на ремонт дороги та ремонт вуличного освітлення. Черговим етапом децентралізації та за результатами місцевих виборів 2020 року, міську раду містечка Винники ліквідовують, а її повноваження переходять до Львівської міської ради ОТГ. У структурі Львівської міської ради ОТГ є два окремі підприємства (юридичні особи): "Львівавтодор", що займається ремонтом доріг та "Львівсвітло", що займається ремонтом вуличного освітлення. Отже, яким чином можна продовжити Львівській міській раді ОТГ виконання вищезгаданих двох діючих договорів про закупівлю укладених замовником - Винниківською міською радою, та чи можна і як передати їх двом окремим замовникам Львівської міської ради ОТГ, а саме, ремонт дороги на "Львівавтодор", а ремонт зовнішнього освітлення на "Львівсвітло"? Як це реалізувати юридично та технічно? |
Відповідь на запит 2634/2020 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листах 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” та від 23.03.2018 “Щодо правонаступництва та новостворених юридичних осіб”, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланнями: Крім того, пропонуємо ознайомитись з відповіддю на запит № 128/2020 за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=cb4efc41-786d-49e8-9dce-cdef3f0c0170&lang=uk-UA |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Теги: | Виконання договору |