• Перейти до основного вмісту

Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Запит від Комунальне підприємство "Житлова управляюча компанія" Лозівської міської ради

Тема: Планування закупівель
Тема розширена: Планування закупівель
Суть питання: Добрий день! До вступу в дію нового Закону "Про публічні закупівлі", було укладено договір за кодом ДК 021:2015 45000000-7 Поточний ремонт за обьєктом на сумму 99 000,00грн. Під час виконання послуг (поточному ремонті покрівлі), з'явилась потреба у додатковій закупівлі (очікувана вартість 15 000,00грн).Будь ласка, поясніть як правельно вчинити в данній ситуації.
Відповідь на запит 2256/2020

Шановний користувачу, повідомляємо, що на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F54160-06 розміщено лист від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 "Щодо планування закупівель".

Поряд з цим питання здійснення замовником закупівель, у випадку виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку він не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі, розглянуто у запиті 366/2020, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=8fafeca5-347f-4cb4-9cd8-9d643f628421&lang=uk-UA

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json