Головна » Громадськості » Доступ до публічної інформації » Звіти про роботу із запитами на інформацію

Календар подій

22
Вересня
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
31 1 2 3 4 5 6
28 29 30 1 2 3 4
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за жовтень 2019 року
21.11.2019 | 15:45 | Департамент розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів

На адресу Міністерства з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 7385 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

Зокрема, з 1 по 31 жовтня 2019 р. на адресу Міністерства надійшло 129 листів з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, з них:

За суб’єктами і кореспондентами:

36 – від юридичних осіб; 76 – безпосередньо від громадян;  11 – від засобів масової інформації; 6 – від громадських організацій.

За каналом зв’язку надходження:

47 – через органи влади; 12 – поштою; 53 – електронною поштою; зі скриньки – 1; особисто – 16.

За видом інформації

88 – інші види інформації; 30 – правова інформація; 7 – статистична інформація; 3 – інформація про фізичну особу; 1 – інформація про стан довкілля.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту інтелектуальної власності – 33;

департаменту промислової політики – 23;

департаменту управління державною власністю – 14;

департаменту залучення інвестицій – 12;

департаменту персоналу – 9;

департаменту стратегічного розвитку сектору оборони та безпеки – 9;

департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики – 5;

департаменту державних інвестиційних проектів та підтримки розвитку – 5;

департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів – 4;

департаменту технічного регулювання – 4;

департаменту міжнародного торговельно-економічного співробітництва та європейської інтеграції – 3;

департаменту персоналу – 2;

юридичного департаменту – 1;

департаменту економічної стратегії та макроекономічного прогнозування – 1;

департаменту регулювання публічних закупівель – 1;

департаменту регулювання зовнішньоекономічної діяльності – 1;

департаменту розвитку експорту – 1;

сектору запобігання та виявлення корупції – 1.

Розглянуто та надано інформацію на 129 листів, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:

на 94 запитів надано публічну інформацію;

19 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів;

9 відмовлено у задоволенні запиту;

на 2 листи від фізичних осіб, які було кваліфіковано як звернення громадян, надано роз’яснення;

на 5 листів від юридичних осіб надано роз’яснення.


Опитування

Оцініть діяльність Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json