Головна » Громадськості » Звернення громадян » Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства

Календар подій

18
Вересня
Назад Вперед
Пн Вт С Чт Пт Сб Н
31 1 2 3 4 5 6
28 29 30 1 2 3 4
Переглянути за період:
з
по

Підписка на новини

E-mail
Роздрукувати Порядок особистого прийому громадян керівництвом та службовими особами Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України

Шановні громадяни!

На виконання пункту 19 протоколу позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10.03.2020 № 2 проведення особистих прийомів громадян на період карантину тимчасово призупинено.

 

ПОРЯДОК

особистого прийому громадян керівництвом та службовими особами

Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України

1. Особистий прийом громадян проводиться керівництвом Міністерства відповідно до графіка особистого прийому громадян керівництвом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого Міністром.

Особистий прийом громадян працівниками відділу організації роботи зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації управління доступу до публічної інформації, звернень громадян та контролю департаменту документообігу та контролю проводиться щосереди з 9:30 по 13:00 год. у громадській приймальні Міністерства за адресою: м. Київ, вул. Хрещатик 24, кімната 101.

2. Інформація про порядок особистого прийому громадян і графік прийому громадян керівництвом Міністерства розміщуються на офіційному вебсайті Міністерства в мережі Інтернет, на стенді в холі шостого під’їзду Будинку Уряду.

3. Попередній запис на особистий прийом до Міністра здійснюється працівниками відділу організації роботи зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації управління доступу до публічної інформації, звернень громадян та контролю департаменту документообігу та контролю у  громадській приймальні Міністерства в день прийому з 10:00 по 13:00.

Попередній запис на особистий прийом до першого заступника Міністра, заступників Міністра, державного секретаря Міністерства, заступника Міністра-Торгового представника України здійснюється працівниками служб відповідних заступників Міністра за телефонами, зазначеними у графіку особистого прийому громадян керівництвом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.

Прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, осіб з інвалідністю внаслідок війни, Героїв Радянського Союзу, Героїв України та Героїв Соціалістичної Праці  проводиться  першочергово.

4. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом до Міністра, першого заступника Міністра, заступників Міністра, державного секретаря Міністерства, заступника Міністра-Торгового представника України з'ясовується прізвище, ім'я, по батькові громадянина, його соціальний стан та категорія, зміст порушеного питання, до яких службових  осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення, а також вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянами для обґрунтування своїх звернень.

Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

5. Облік особистого прийому громадян ведеться у спеціальних журналах відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348.

6. Службова особа, яка здійснює особистий прийом, для  забезпечення  кваліфікованого розв'язання порушених відвідувачем питань може  залучати до їх розгляду працівників відповідних структурних підрозділів Міністерства або одержувати від них потрібну інформацію.

7. Питання, з якими звертаються громадяни, розв'язуються, якщо це можливо, під час особистого прийому. Особа, яка веде прийом, керується  законодавчими та іншими нормативно-правовими актами.

8. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Міністерства, то службова особа, яка веде прийом,  пояснює громадянину, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, установи чи організації слід звернутися для його розв’язання, і надає в цьому допомогу (адресу, номер телефону тощо).

9. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, потребує  додаткового вивчення і перевірки, службова особа, яка веде прийом,  одержує письмову заяву або скаргу і пояснює відвідувачеві причини  неможливого розв'язання питання під час особистого прийому, а також порядок і строк розгляду його звернення.

10. Звернення громадян, які передано на розгляд керівництву Міністерства під час особистого прийому, реєструються відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348.

11. Структурні підрозділи Міністерства, яким передаються на розгляд звернення громадян, одержані під час особистого прийому, зобов'язані в установлений законом термін надати відповідь заявнику по суті питання, а ті звернення, що не потребують додаткового вивчення, розглянути невідкладно, але не пізніше 15  днів від дня їх отримання Міністерством.

12. Запис на повторний (протягом року) прийом з питань, які вже розглядалися керівництвом Міністерства, може бути зроблений лише в тому разі, якщо перше звернення не було вирішено по суті.


Опитування

Оцініть діяльність Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства

Результати опитування

До списку голосувань

http://freegeoip.net/json