На адресу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за 2018 рік надійшло 1122 запитів, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:
За суб’єктами і кореспондентами
111 – від громадських організацій; 75 – від засобів масової інформації; 305 – від юридичних осіб; 631 – безпосередньо від громадян.
За каналом зв’язку надходження
2 – факсом; 2 – особисто; 219 – поштою; 318 – від інших органів влади; 581 – електронною поштою.
За видом інформації
1 – інформація про стан довкілля; 2 – інформація про товар; 10 – інформація про фізичну особу; 12 – соціологічна інформація; 69 – статистична інформація; 249 – правова інформація; 779 – інші види інформації.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту управління державною власністю 187;
юридичного департаменту 151;
департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики 141;
департаменту технічного регулювання 127;
департаменту промислової політики 118;
департаменту інтелектуальної власності 94;
департаменту залучення інвестицій 67;
департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення 64;
департаменту персоналу 62;
департаменту економічної стратегії та макроекономічного прогнозування 62;
департаменту регулювання державних закупівель 54;
департаменту стратегічного розвитку сектору оборони та безпеки 51;
департаменту державних інвестиційних проектів та підтримки розвитку 50;
департаменту регулювання зовнішньоекономічної діяльності 48;
департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів 30;
департаменту міжнародного торговельно-економічного співробітництва та європейської інтеграції 29;
департаменту розвитку експорту 20;
департаменту туризму та курортів 19;
управління взаємодії з органами державної влади та зв’язків з громадськістю 12;
сектору запобігання та виявлення корупції 12;
департаменту торговельного захисту 7;
відділу забезпечення роботи Міністра (патронатна служба) 4;
департаменту доступу до ринків та взаємодії з СОТ 3;
управління внутрішнього аудиту 1;
режимно-секретного управління 1;
сектору забезпечення роботи першого заступника Міністра 1;
сектору забезпечення роботи Міністра 1;
сектору забезпечення роботи заступника Міністра – Торгового представника України 1.
Розглянуто та надано інформацію на 1122 запитів на інформацію, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:
на 837 запитів надано публічну інформацію, 114 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 59 – відмовлено в задоволенні запиту на публічну інформацію (відповідно до пункту 2 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”);
на 76 листів від юридичних осіб, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” і потребували надання роз’яснення законодавства України або створення нового документа, надано відповідні роз’яснення;
на 36 листів від фізичних осіб, які було кваліфіковано як звернення громадян, надано роз’яснення.