Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за травень 2017 року
12.07.2017 | 13:56 | Департамент розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісівНа адресу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 4647 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.
Зокрема, з 1 по 31 травня 2017 р. на адресу Міністерства надійшло 134 запита з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, з них:
За суб’єктами і кореспондентами:
60 – від юридичних осіб; 52 – безпосередньо від громадян; 14 – від засобів масової інформації; 8 – від громадської організації.
За каналом зв’язку надходження:
35 – поштою; 51 – електронною поштою; від інших органів влади – 45; особисто – 2; усно (телефоном) – 1.
За видом інформації
96 – інші види інформації; 30 – правова інформація; статистична – 4; про фізичну особу – 4.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики – 31;
департаменту технічного регулювання – 13;
департаменту промислової політики – 12;
департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення – 11;
департаменту персоналу – 10;
юридичного департаменту – 10;
департаменту стратегічного розвитку сектору оборони та безпеки – 8;
департаменту управління державною власністю – 8;
департаменту залучення інвестицій – 8;
департаменту регулювання державних закупівель – 7;
департаменту регулювання зовнішньоекономічної діяльності – 5;
департамент економічної стратегії та макроекономічного прогнозування – 4;
департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів – 4;
департаменту інтелектуальної власності – 2;
департаменту державних інвестиційних проектів та підтримки розвитку – 2;
департаменту розвитку експорту – 2;
управління взаємодії з органами державної влади та зв’язків з громадськістю – 2.
Розглянуто та надано інформацію на 134 запита, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:
на 108 запитів надано публічну інформацію;
13 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів;
3 відмовлено у задоволенні запиту;
на 7 листів від юридичних осіб надано роз’яснення;
на 3 листа від фізичних осіб, які було кваліфіковано як звернення громадян, надано роз’яснення.