• Перейти до основного вмісту

Міністерство економіки України

Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за вересень 2023 р.

На адресу Міністерства економіки України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 12997 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.

З 1 по 30 вересня 2023 року на адресу Міністерства з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації” надійшло:

9 листів – що кваліфіковано, як звернення громадян;

11 листів – від юридичних осіб.

75 – запитів на публічну інформацію, з них:

за суб’єктами і кореспондентами: 51 – безпосередньо від громадян; 14 – від юридичних осіб; 7 – від засобів масової інформації; 3 – від громадських об’єднань.

за каналом зв’язку надходження:

57 – електронною поштою; 13 – через органи влади; 4 – поштою; 1 – від інших органів, установ, організацій.

за видом інформації: 30 – правова інформація; 19 – статистична інформація; 18 – інформація довідково-енциклопедичного характеру; 5 – інші види інформації; 2 – інформація про товар; 1 – інформація про фізичну особу.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:

департаменту економіки безпеки і оборони 16;

департаменту праці та зайнятості – 16;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 10;

департаменту політики власності – 6;

департаменту сфери публічних закупівель та конкурентної політики – 3;.

управління інтелектуальної власності та інновацій – 3;

департаменту управління персоналом 3;

департаменту розвитку реального сектору економіки 3;

департаменту технічного регулювання – 2;

департаменту фінансово-господарської діяльності 2;

департаменту з управління об’єктами державної власності – 2;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного       прогнозування 2;

сектору запобігання корупційної діяльності – 2;

департаменту санкційної політики – 2;

департаменту документообігу та контролю 1;

департаменту торговельних угод та розвитку експорту – 1;

департаменту юридичного забезпечення – 1.

Розглянуто 75 запитів на публічну інформацію, із них:

на 44 запити надано роз’яснення, 20 запитів вирішено позитивно, 7 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; 2 запити відмовлено у задоволенні відповідно до пункту 4 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”; 1 запит на публічну інформацію знаходяться в роботі; 1 запит продовжено термін розгляду.

Стосовно 9 листів, що були кваліфіковані як звернення громадян: на 5 листів надано роз’яснення; 4 листи вирішено позитивно.

Стосовно листів від юридичних осіб: на 8 надано роз’яснення, 3 листи знаходяться в роботі.

https://freegeoip.net/json