Міністерство економіки,
довкілля та сільського господарства України
- Керівництво
- Структура Міністерства
- Команда підтримки відновлення та реформ Мінекономіки (The Recovery and Reform Support Team Mineconomy, RST)
- Плани та звіти
- Про стан виконання заходів Плану дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на 2021-2023 роки
- Огляди витрат державного бюджету
- Інформація щодо надходження та використання коштів добровільних внесків (благодійних пожертв) від фізичних та юридичних осіб приватного права та/або публічного права
- Енергоменеджмент
- Бюджетне планування
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710)
- Внутрішній аудит
- Звіти про діяльність Міністерства
- Звіти про використання бюджетних коштів
- Інформація про результати оцінки ефективності бюджетних програм
- Інформація про бюджет за бюджетними програмами з деталізацією за кодами економічної класифікації видатків бюджету або класифікації кредитування бюджету
- Інформація про досягнення запланованої мети, завдань та результативних показників головним розпорядником коштів державного бюджету в межах бюджетних програм
- Інформація про виконання паспортів бюджетних програм
- Наукові дослідження і науково-технічні (експериментальні) розробки Мінекономіки
- Правові засади діяльності
- Взаємодія з державними органами влади
- Внутрішній контроль
- Вакансії
- Підвідомчі організації
- Контакти
- Адреса
- Історія
Згідно з законодавством України державне регулювання тарифів на житлово-комунальні послуги здійснюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, та органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень.
Порядки формування тарифів на кожний вид житлово-комунальних послуг затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 01.06.2011
№ 869 “Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги”. За цими порядками тарифи формуються за кожним суб’єктом господарювання, який одержав ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, з урахуванням економічно обґрунтованих планованих витрат на виробництво житлово-комунальних послуг, прибутку та інвестиційної складової частини. Розбіжність у тарифах пояснюється специфікою господарської діяльності суб’єктів господарювання у різних
регіонах країни та неоднаковими чинниками, які позначаються на рівнях тарифів (види палива, нерівновіддаленість від джерел водопостачання, закачування води з артезіанських свердловин чи з відкритих водоймищ, розгалуженість комунікацій, технологічне оснащення, стан основних фондів, кількість споживачів тощо).
Відповідно до частини п’ятої статті 32 Закону України “Про житлово-комунальні послуги” у разі зміни цін/тарифів на житлово-комунальні послуги виконавець/виробник не менше ніж за 15 днів до введення їх у дію повідомляє про це споживачів з посиланням на рішення відповідних органів.
Порядок доведення до споживачів інформації про перелік житлово-комунальних послуг, структуру цін/тарифів, зміну цін/тарифів з обґрунтуванням її необхідності та про врахування відповідної позиції територіальних громад затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
від 30.07.2012 № 390, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16.08.2012 за № 1380/21692.