• Перейти до основного вмісту

Міністерство економіки України

Головна / Громадськості / Доступ до публічної інформації / Звіти про роботу із запитами на інформацію
Меню

Звіт про надходження запитів на публічну інформацію за 2023 р.

На адресу Міністерства економіки України за 2023 рік надійшло 1193 запити на публічну інформацію, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:

За суб’єктами і кореспондентами:

784 – безпосередньо від громадян; 279 – від юридичних осіб; 66 – від засобів масової інформації; 64 – від громадських організацій.

За каналом зв’язку надходження:

791 – електронною поштою; 338 – через органи влади; 53 – поштою; 6 – від інших установ, організацій; 3 через засоби масової інформації; 2 – усно.

За видом інформації:

528 – інші види інформації; 401 – правова інформація; 153 статистична інформація; 83 – інформація довідково-енциклопедичного характеру; 11 – інформація про товар; 10 – інформація про фізичну особу; 4 – податкова інформація; 2 – науково-технічна інформація; 1 – інформація про стан довкілля.

Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції департаментів:

департаменту праці та зайнятості – 227;

департаменту економіки безпеки і оборони – 153;

департаменту політики власності – 123;

департаменту регуляторної політики та підприємництва – 87;

департаменту розвитку реального сектору економіки 77;

департаменту зовнішньоекономічної діяльності та торговельного захисту – 69;

департаменту технічного регулювання – 56;

департаменту інвестицій – 56;

департаменту фінансово-господарської діяльності – 55;

департаменту управління персоналом – 55;

департаменту документообігу та контролю – 45;

департаменту з управління об’єктами державної власності – 36;

департаменту стратегічного планування та макроекономічного прогнозування – 34;

департаменту сфери публічних закупівель та конкурентної політики – 25;

департаменту торговельних угод та розвитку експорту – 18;

департаменту санкційної політики – 17;

управління інтелектуальної власності та інновацій – 10;

департаменту юридичного забезпечення – 9;

управління фінансової політики – 9;

департаменту економічного співробітництва з Європейським Союзом та країнами світу – 8;

відділу звязків з громадськістю та засобами масової інформації – 6;

управління з питань гуманітарного розмінування 4;

сектору ліцензування з посередництва у працевлаштуванні за кордоном – 4;

відділу державної політики у сфері державного матеріального резерву – 3;

відділу мобілізаційної підготовки та цивільного захисту – 2;

сектору запобігання корупційній діяльності – 2;

департаменту цифрового розвитку та електронних сервісів – 1;

управління режимно-секретної роботи – 1;

головного спеціаліста з питань функціонування системи внутрішнього контролю – 1.

Розглянуто та надано інформацію на 1193 запити на публічну інформацію, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них: на 722 запити надано роз’яснення; 302 запити вирішено позитивно; 114 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів; на 53 запити відмовлено у задоволенні відповідно до пункту 4 частини першої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”; 1 запит повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України Про звернення громадян”; 1 запит знаходиться в роботі.

Розглянуто 225 листів, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, які потребували надання роз’яснення законодавства України або створення нового документа, з них:

134 листи, кваліфіковані як звернення громадян, з них: надано роз’яснення на 71 лист; 40 листів вирішено позитивно; направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” – 18 листів; 2 звернення, що повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України “Про звернення громадян”; на 2 звернення відмовлено у задоволенні; 1 звернення, що не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян”.

На 91 лист від юридичних осіб надано роз’яснення.

https://freegeoip.net/json