Міністерство економіки України
- Звернення громадян
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Телефонна“гаряча лінія”
- Нормативно-правові акти щодо звернення громадян
- Графік особистого прийому громадян керівництвом Міністерства
- Порядок звернення громадян
- Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства
- Найчастіші питання, відповіді по зверненням громадян
- Інформація про роботу зі зверненнями громадян
- Електронне звернення
- Громадська рада при Міністерстві та громадська експертиза
- Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні Міністерства
- Доступ до публічної інформації
- Система обліку публічної інформації
- Рекомендації для оформлення запиту на публічну інформацію та звернення громадянина
- Нормативно-правові акти про доступ до публічної інформації
- Форма запиту на інформацію
- Порядок складання, подання запиту на отримання публічної інформації
- Звіти про роботу із запитами на інформацію
- Презентаційні матеріали по публічній інформації
- Порівняльний аналіз розгляду звернень громадян та задоволення запитів на інформацію
- Виконання Закону України “Про очищення влади”
- Запобігання проявам корупції
- Нормативно-правова база та методична база з питань запобігання проявам корупції
- Плани заходів Міністерства щодо запобігання і протидії корупції та інформація про результати їх виконання
- Контакти, за якими можна повідомити про корупційне правопорушення або правопорушення пов’язане з корупцією
- Опитування
- Безоплатна правова допомога
- Доступна іпотека: державна допомога у придбанні житла
- “Армія відновлення”: відбудовуємо країну
Звіт про надходження запитів на публічну інформацію листопад 2016 року
11.01.2017 | 15:00 | Департамент розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісівНа адресу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з дня набрання чинності Закону України “Про доступ до публічної інформації” (9 травня 2011 р.) надійшло 4079 запитів на публічну інформацію поштою, електронною поштою, телефоном, телефаксом.
Зокрема, з 1 по 30 листопада 2016 р. на адресу Міністерства надійшло 106 запитів з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, з них:
За суб’єктами і кореспондентами:
26 – від юридичних осіб; 58 – безпосередньо від громадян; 11 – від засобів масової інформації; 11 – від громадських організацій.
За каналом зв’язку надходження:
31 – поштою; 39 – електронною поштою; від інших органів влади – 34; особисто – 2.
За видом інформації
91 – інші види інформації; 12 – правова інформація; 3 – статистична інформація.
Розглянуті запити стосувалися питань, що належать до компетенції:
департаменту управління державною власністю – 41, департаменту розвитку підприємництва та регуляторної політики – 19, департаменту технічного регулювання – 17, департаменту регулювання зовнішньоекономічної діяльності – 16, юридичного департаменту – 14, департаменту економічної стратегії та макроекономічного прогнозування – 9, департаменту міжнародного торговельно-економічного співробітництва та європейської інтеграції – 8, департаменту регулювання державних закупівель та департаменту персоналу – по 6, департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення та департаменту залучення інвестицій – по 5, департаменту координації міжнародних програм – 4, департаменту доступу до ринків та взаємодії з СОТ, департаменту стратегічного розвитку сектору оборони та безпеки і департаменту розвитку інновацій та інтелектуальної власності – по 3, департаменту розвитку інформаційно-комунікаційних технологій, документообігу та електронних сервісів – 2; департаменту торговельного захисту, управління взаємодії з органами державної влади та зв’язків з громадськістю і сектору запобігання та виявлення корупції – по 1.
Всі запити на публічну інформацію розглянуті в установлений законодавством строк.
Розглянуто та надано інформацію на 106 запитів на інформацію, що подані з посиланням на Закон України “Про доступ до публічної інформації”, із них:
на 84 запита надано публічну інформацію;
9 запитів на публічну інформацію направлено належним розпорядникам інформації відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” з одночасним повідомленням про це запитувачів;
на 9 листів від юридичних осіб надано роз’яснення;
на 4 листи від фізичних осіб, які було кваліфіковано як звернення громадян, надано роз’яснення.