gov.ua
Державні сайти України
Мінекономіки
Інформаційні ресурси
Міністерство економіки України
Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Тема: | Інше |
Тема розширена: | зміни до ПКМУ № 1275 від 11.11.2022 від 18.07.2023 ПКМУ № 736 |
Суть питання: |
У зв’язку з набранням чинності вказаною ПКМУ №736: абзац 2 підпункту 1 пункту 3 ПКМУ № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» визначає, що «положення абзацу першого пункту 49 Порядку планування, формування особливостей розміщення, коригування оборонних закупівель, Здійснення контролю та звітування про їх виконання, а також оприлюднення інформації про оборонні закупівлі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2021 р. № 363, не застосовується». При цьому, відповідно до п.п. 2 п. 2 ПКМУ № 736 установлено, що у складі вартості (ціни), визначеної у державних контрактах (договорах) на постачання товарів, виконання робіт та надання послуг для забезпечення потреб сектору безпеки і оборони, а також інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони України, враховуються всі податки та збори, загальновиробничі, адміністративні, операційні та інші витрати виконавця, пов’язані з виготовленням товарів, виконанням робіт та наданням послуг, а також прибуток (постачальницька винагорода) виконавця. З урахуванням вищезазначеного, просимо надати роз’яснення про наступне: оскільки розмір прибутку, визначений ПКМУ № 363 не застосовується, а відповідно до положень ПКМУ № 736 до складу вартості (ціни) включений прибуток (постачальницька винагорода), то який розмір прибутку застосовувати при укладанні державних контрактів (договорів) на виконання робіт (надання послуг) оборонного призначення за закритими закупівлями та які становлять державну таємницю? |
Відповідь на запит 548/2023 | |
Шановний користувачу! Слід зауважити, що постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 “Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (далі-постанова 1275) якою затверджено Особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану (далі – Особливості), прийнята з метою запровадження прозорості в оборонних закупівлях (крім відомостей про закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні. Слід зауважити що відповідь на схоже питання знаходиться за посиланням https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1ee350a9-d626-414d-a320-dd2e8342e7dc&lang=uk-UA Одночасно зазначаємо, що надана відповідь не встановлює норм права та носить виключно рекомендаційний та інформативний характер. |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Теги: | Оборонні закупівлі |