Міністерство економіки України
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Тема: | Тендерна документація |
Суть питання: |
Добрий день,в тендерній документації я подаю Амікацин (Amikacin) порошок/ліофілізат для приготування розчину для ін’єкцій: 500 мг №1фл. прошу надати розяснення як поступити відповідно до закону в цій ситуації ,якщо фірма, яка подала пропозицію написала АМІКАЦИНУ СУЛЬФАТ АТ. Розчин для ін`єкцій, 250 мг/мл по 2 мл в ампулі, по 1 ампулі в однобічномц блістері, по 1 однобічному блістері в пачці з картону УП ТОбто лікарський засіб який пропонує фірма ,міжнародна непатентована назва одна й та сама,кодАТС препарату один той самий,доза та сама,тільки до вмісту препарату входять допоміжні речовини вода для інєкцій та стабілізатор ;і не порошок а розчин. У ТД не було написано еквівілент,тому що я не писала торгової назви,а тільки МНН.Правильно буде прийняти пропозицію чи відхилити торги Дуже буду вдячна ,якщо ви розглянете моє запитання в самий короткий час |
Відповідь на запит 226/2019 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі − Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Водночас питання визначення в тендерній документації характеристик предмету закупівлі лікарських засобів розглянуто в листі від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810 “Щодо закупівлі лікарських засобів", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=55905 Крім того, на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель, за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=41825 розміщено лист від 16.11.2017 № 3304-06/41825-06 “Щодо надання узагальнених рекомендацій для складання тендерної документації”. У свою чергу, перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 30 Закону. Так, згідно з пунктом 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. При цьому замовник самостійно приймає рішення, керуючись принципами здійснення закупівель та вимогами законодавства в цілому. |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Теги: | Відхилення тендерних пропозицій Тендерна документація |