Тема: | Інше |
Тема розширена: | Зміна найменування Замовника |
Суть питання: |
Замовником було розпочато процедуру закупівлі відкриті торги. Заклад змінив своє найменування. Як повинен діяти замовник в даній ситуації для недопущення порушень у сфері закупівель: завершити процедуру, або внести зміни до тендерної документації, або скасувати та розпочати нову процедуру? |
Відповідь на запит 1453/2021 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 15.07.2021 № 3304-04/36904-06 "Щодо правонаступництва та новостворених юридичних осіб" розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу за посиланням: |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |