Тема: | Інше |
Тема розширена: | Є підтримка. |
Суть питання: | 12.03.22 я подала заяву на допомогу по є підтримці.До цього часу допомога не надійшла.Більше тижня тому у дії відображається,,кошти зараховані, але банк відповідає що немає зарахування...Усі мої співробітники вже давно отримали цю допомогу.Мені немає вже другий місяць..Чому так? |
Відповідь на запит 256/2022 | |
Шановний користувачу, оскільки інформаційний ресурс Уповноваженого органу направлений на поширення інформації щодо застосування законодавства про публічні закупівлі, та зважаючи на те, що Ваше питання не відноситься до компетенції департаменту сфери публічних закупівель Мінекономіки, пропонуємо його надіслати як електронне звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” через відповідний розділ офіційного веб-порталу Мінекономіки (http://www.me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=6b55a2e1-13c3-432e-8472 ef17adee3e3e&title=PoriadokZvernenniaGromadian) для подальшого його направлення до відповідного структурного підрозділу Мінекономіки, до компетенції якого належить Ваше питання. |
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |
Теги: | Спрощені закупівлі |