gov.ua
Державні сайти України
Мінекономіки
Інформаційні ресурси
Міністерство економіки України
Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Тема: | Інше |
Тема розширена: | Порядок здійснення закупівель марок поштових |
Суть питання: |
Відповідно до відповіді Антимонопольного комітету України від 30.07.2020 №300-29/01-10574 "Про надання інформації щодо застосування переговорної процедури закупівлі" Акціонерне товариство "УКРПОШТА" станом на 30.06.2020 відсутнє у зведеному переліку суб'єктів природних монополій, а ринок з розповсюдження поштових марок є потенційно конкурентним. Разом з тим, дослідивши закупівлі поштових марок відповідно до даних веб-сайту "Prozorro", вбачається відсутність потенційно іншого постачальника поштових марок, позаяк всі наявні закупівлі здійснюються в постачальника - АТ "УКРПОШТА". Стаття 40 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами), визначає підстави проведення переговорної процедури, серед яких - відсутність конкуренції з технічних причин (абз.4 п.2 ч.2 ст.40). Отже, виникає ситуація за якої АТ "Укрпошта" згідно із наведеної інформації не є монополістом, тому відсутні підстави застосувати переговорну процедуру, позаяк середовище є конкурентним. З іншої сторони, знайти іншого потенційного постачальника наразі не вбачається можливим. У Замовника постає необхідність здійснення закупівлі поштових марок, орієнтована вартість якої становить понад 200 тис. грн. Відтак, прошу роз'яснити, як діяти Замовнику у спірній ситуації з урахуванням наведеної інформації, зокрема: 1) проводити відкриті торги; 2) проводити переговорну процедуру. |
Відповідь на запит 1997/2020 | |
Шановний користувачу, повідомляємо, що аналогічна відповідь міститься у запитах 1044/2020 та 1308/2020 за посиланнями https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=87326ae2-e16d-4db1-a071-a33931470b5c&lang=uk-UA, https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=084f7c86-7c51-4c66-9632-c03ea3d70a0e&lang=uk-UA Водночас звертаємо увагу, що у розділі Консультації з питань закупівель реалізована можливість пошуку інформації. У разі якщо аналогічне за змістом питання надходило до Інформаційного ресурсу, відповідь на нього розміщена у цьому розділі. У зв’язку з цим пропонуємо попередньо користуватися пошуком у зазначеному розділі.
|
|
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України |