Міністерство економіки України

Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню

Консультації з питань публічних закупівель

Введіть текст для пошуку в консультаціях або відповідях
Умова пошуку
Область пошуку
Додаткова умова пошуку
Область пошуку
Шукати за номером звернення
Номер
Рiк
Bідібрати результати
За темою
За тегами
Останні запити та відповіді
Сортувати за
 
Очистити
28.05.2020
Запитання      Тема: Відкриті торги
Аномально низька ціна тендерної пропозиції – це ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 % або більше від середньоарифметичного значення ціни (приведеної ціни) тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 % або більше від наступної ціни (приведеної ціни) тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна автоматично визначається електронною системою закупівель, за наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота) (п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного Законом (абзац другий ч. 14 ст. 29 Закону). ЕСЗ автоматично розраховує аномально низькі ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника (ч. 5 ст. 30 Закону). Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня із дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції (абзац перший ч. 14 ст. 29 Закону) Наразі в ЕСЗ (https://prozorro.gov.ua/roadmap) даний функціонал в розробці. Зважаючи на вищезазначене виникають наступні запитання: 1. Якщо Замовник виявив аномальну низьку ціну, а учасник не надав протягом одного робочого дня із дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі (інформацію про аномальну ціну учасник процедури закупівлі та замовник не отримував). Чи зобов’язаний Замовник в даному випадку відхилите тендерну пропозицію? 2. Які дії Замовника у разі виявлення аномально низької ціни тендерної пропозиції? 3. Чи діють зазначені норми Закону в цієї частині, якщо даний функціонал в розробці?
Відповідь
20.07.2019
Запитання      Тема: Планування закупівель
Добрий день! Комунальне підприємство (Замовник)має намір придбати автомобіль для вивезення сміття. Кошти для придбання автомобіля надає меценат - юридична особа шляхом надання безповоротної фінансової допомоги.Чи має право керівник підприємства придбати даний автомобіль без застосування норм закону України " Про публічні закупівлі"
Відповідь
11.06.2020
Запитання      Тема: Планування закупівель
Доброго дня! Наше підприємство фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету, НСЗУ, власних надходжень (платні послуги, оренда). За рахунок коштів НСЗУ були укладені договори на поточні ремонти, загальною сумою 199000 грн. (було опубліковано звіт про укладений договір). Виникло питання, якщо новий договір на поточні ремонти, загальною сумою 199905 грн. буде фінансуватися з платних послуг. Чи можемо ми застосувати в такій ситуації, спрощену закупівлю, якщо код ДК залишається незмінним?
Відповідь
07.04.2020
Запитання      Тема: Тендерний комітет або уповноважена особа
Відповідно до норми ст.11 нової редакції ЗУ "Про публічні закупівлі" відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником одним з таких способів: 1) шляхом покладення на працівника (працівників) із штатної чисельності функцій уповноваженої особи як додаткової роботи з відповідною доплатою згідно із законодавством; 2) шляхом введення до штатного розпису окремої (окремих) посади (посад), на яку буде покладено обов’язки виконання функцій уповноваженої особи (уповноважених осіб); 3) шляхом укладення трудової угоди (контракту) згідно із законодавством. Питання щодо пункту 1 зазначеної статті. Покладення на працівників зі штатної чисельності функцій УО, як додаткової роботи з відповідною доплатою згідно із законодавством. Відповідно до ст.105 КЗпП "оплата праці при суміщенні професій (посад) і виконанні обов'язків тимчасово відсутнього працівника" - працівникам, які виконують на тому ж підприємстві, в установі, організації поряд з своєю основною роботою, обумовленою трудовим договором, додаткову роботу за іншою професією (посадою) або обов'язки тимчасово відсутнього працівника без звільнення від своєї основної роботи, провадиться доплата за суміщення професій (посад) або виконання обов'язків тимчасово відсутнього працівника. В розумінні закону, додаткова робота (виконання функцій УО), відповідає професії "Фахівець з публічних закупівель - 2419.2 за ДК 003:2010 Класифікатор професій". Тобто якщо ми покладаємо функції УО на працівника за іншою професією (бухгалтер, юрист), то слідуючи нормі КЗпП це має оформлюватись суміщенням (оскільки професії Фахівець з публічних закупівель і Бухгалтер/юрист різні за Класифікатором професій).Тобто роботодавець має ввести на підприємстві окрему посаду Фахівця з публічних закупівель і оформити суміщення професій (посад)? Або ж можемо до повноважень бухгалтера або юриста прописати повноваження Фахівця з публічних закупівель і тоді розпорядчим рішенням керівника (наказом) покласти функції УО на бухгалтера чи юриста з такими розширеними повноваженням? На скільки коректним є прописати до повноважень Бухгалтера/юриста повноваження, що відповідають іншій професії - Фахівець з публічних закупівель? За якої умови виникає факт суміщення професій(посад), у разі, якщо такі посади передбачені на підприємстві чи відповідно до ДК 003:2010 Класифікатору професій?
Відповідь
04.11.2019
Запитання      Тема: Планування закупівель
Доброго дня. Замовник 28.10.19 публікує план на очікувану вартість 175 000 грн, потім створює закупівлю на 1 послугу з тією ж очікувану вартість. А станом на 04.11.19 р у замовника постала потреба додати ще одну послугу до даної закупівлі (у зв'язку з тим,що відкриті торги, які були оголошені раніше, де послуга також була одна,не відбулась, а послуга конче потрібна) та збільшити відповідно очікувану вартість та кількість послуг з внесенням відповідних змін відповідно до ЗУ. Постала потреба в зміні плана закупівлі, але внести зміни виявилось неможливим.Відсутня функціональна можливість редагування після створення закупівлі. Поясніть будь ласка чому ДП Прозорро не дотримується вимог закону "Про публічні закупівлі", а саме ст. 4, 18,23? Відповідно до якої норми закону відсутня можливість редагування річного плану закупівель?
Відповідь

Підписка на новини

https://freegeoip.net/json