Меню

Запит від Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради

Тема: Відкриті торги
Суть питання: Доброго дня! При проведенні процедури відкриті торги за предметом закупівлі Послуги з прибирання приміщень (прибирання приміщень виконавчого комітету Тернівської районної у місті ради та Управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради) за кодом ДК 021:2015 - 90910000-9 Послуги з прибирання на очікувану вартість закупівлі 305 950 грн, але в зв'язку з помилкою планування виникла необхідність збільшити очікувану вартість на 100 000,00 грн. Чи потрібно при цьому відміняти процедуру? Чи достатньо внести зміни до річного плану закупівель та тендерної документації?
Відповідь на запит 1011/2019

Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на аналогічне звернення надана у запиті № 168/2016 за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=0693e354-7673-4c48-b96c-358b39dc690e&lang=uk-UA

Крім того, питання планування закупівель висвітлено в листі від 14.09.2016 № 3302-06/29640-06 "Щодо планування закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3302-06%2F29640-06

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
Теги: Планування закупівель
Чи була ця відповідь корисною для вас?
Так Ні
https://freegeoip.net/json