Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Огляд торговельної політики Мексики
13.04.2017 | 17:31 | Департамент доступу до ринків та взаємодії з СОТПроведення шостого Огляду торговельної політики Мексики під час засідання Органу СОТ з огляду торговельної політики 5 та 7 квітня 2017 року в черговий раз дозволило членам СОТ ознайомитися із змінами та досягненнями торговельної та інвестиційної політики цієї країни. Обговорювалися два основні документи – звіти, підготовлені Урядом Мексики (документ WT/TPR/G/352) та Секретаріатом СОТ (документ WT/TPR/S/352), а також запитання, які становили торговельний інтерес для інших країн, та відповіді на них від Мексики.
Як зазначалося учасниками засідання, після проведення попереднього огляду глобальне середовище зазнало значних змін і характеризувалося посиленням нестабільності на фінансовому ринку та різким падінням цін на нафту. Проте, незважаючи на згадані фактори, економіка Мексики, у тому числі і торгівля, продовжували зростати. Цього вдалося досягти, насамперед, завдяки зваженому макроекономічному управлінню. На даний час економічна політика Мексики спрямована на стимулювання продуктивності та економічного зростання через заохочення конкуренції і залучення іноземних інвестицій.
На засіданні представники делегації Мексики ознайомили учасників з результатами реалізації структурних реформ, які охоплюють такі сфери як оподаткування, конкурентна політика; сектори енергетики, фінансових послуг та телекомунікацій; освіта і ринок праці. Члени СОТ вітали досягнення Мексики, наголошуючи, що реформи, які реалізуються зараз, направлені на вирішення проблемних питань, які порушувалися під час попереднього огляду торговельної політики, таких як недостатня конкуренція та наявність бар`єрів для іноземних інвестицій в окремих секторах.
Водночас деякі учасники зазначали про збереження значної залежності торгівлі Мексики від одного ринку і наголошували на необхідності диверсифікації. У зв`язку з цим члени СОТ закликали Мексику активніше використовувати переваги укладених преференційних торговельних угод, а також зміцнювати економічні зв`язки з різними торговельними партнерами.
Коментуючи участь Мексики у діяльності СОТ, члени відмічали непорушну прихильність Мексики принципам вільної торгівлі і багатосторонньої торговельної системи, а також високо оцінювали активну і конструктивну роль цієї країни у діяльності зазначеної міжнародної організації. Члени СОТ вітали Мексику з ратифікацією Угоди СОТ про спрощення процедур торгівлі і пропонували приєднатися до багатосторонніх угод про інформаційні технології, про державні закупівлі і про торгівлю цивільною авіатехнікою.
Аналізуючи внутрішню торговельну політику Мексики, учасники засідання відзначали суттєве зниження Мексикою тарифів на деякі види сільськогосподарської продукції і закликали до подальшого зниження тарифів, у тому числі на такі товари, як текстиль та взуття. Крім того, були високо оцінені заходи, вжиті Мексикою з метою спрощення митних процедур, зокрема, створення єдиного вікна (“the digital window”) і запровадження можливості використання послуг митного брокера за бажанням. Водночас висловлювалися пропозиції щодо подальшого удосконалення політики у цій сфері, особливо стосовно забезпечення єдиного підходу щодо здійснення митних процедур і застосування довідкових цін.
Що стосується інших нетарифних заходів Мексики, то члени СОТ висловлювали сподівання, що процедури ліцензування імпорту у майбутньому не будуть створювати невиправдані бар`єри та порушувати торгівлю. Про аналогічні занепокоєння зазначалося і щодо санітарних і фіто-санітарних заходів, заходів технічного регулювання, використання інструментів торговельного захисту, зокрема антидемпінгових заходів. Учасники також закликали Мексику до продовження відкриття свого ринку для іноземних учасників, зокрема у сферах державних закупівель та надання послуг. Мексиці також будо запропоновано посилити захист прав інтелектуальної власності, особливо на кордоні.
Значний інтерес членів СОТ викликала політика у сфері сільського господарства Мексики, особливо численні програми підтримки, їх масштаб та ефективність.
Участь у заході представників багатьох членів СОТ та надання понад 500 запитань до Мексики підтвердили важливість цієї країни у якості глобального торговельного партнера.
Мінекономрозвитку України разом із зацікавленими центральними органами виконавчої влади також було підготовлено письмові запитання до Мексики, про які було зазначено у виступі представника України під час засідання.
У своєму заключному виступі Глава делегації Мексики надав ґрунтовні відповіді щодо основних занепокоєнь, озвучених учасниками. Водночас визначення пріоритетності вирішення проблемних питань, порушених членами СОТ під час попереднього огляду чотири роки тому, та включення їх до відповідних напрямів структурних реформ, ще раз підтвердило ефективність механізму огляду торговельної політики в рамках СОТ.
Закриваючи засідання, Глава Органу СОТ з огляду торговельної політики зазначила, що “Мексика є прогресивною країною, яка робить значні кроки в напрямі лібералізації торгівлі. Таким чином, умови ведення бізнесу та можливості, які забезпечує зростання, створюють переваги не лише для торговельних партнерів Мексики, а і для громадян Мексики.” Глава Органу СОТ з огляду торговельної політики також висловила сподівання, що теперішній огляд стане новим каталізатором подальших реформ, що стимулюватимуть розвиток економіки та торговельних відносин Мексики і дозволять більш ефективно долати виклики в умовах зміни глобального середовища.