Міністерство економіки України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Питома вага державного сектору в економіці
- Об'єкти державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проектами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проектів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проектів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проектів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проектів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проекти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Регулювання товарного біржового ринку
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз'яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
Огляд торговельної політики Об’єднаних Арабських Еміратів
26.03.2022 | 13:55 | Департамент багатосторонніх та двосторонніх торговельних угодУ період 22 та 24 березня 2022 року у Світовій організації торгівлі проходило засідання, присвячене четвертому Огляду торговельної політики Об’єднаних Арабських Еміратів, що дозволило членам СОТ обговорити та поглибити своє розуміння основних змін економічної, торговельної та інвестиційної політики ОАЕ з часу попереднього огляду у 2016 році, порушити запитання та отримати письмові відповіді. Безпосередньо під час засідання виступи озвучили представники 41 делегацій, у тому числі і від України.
Зокрема, у виступі представника української делегації було відзначено обрання ОАЕ шляху трансформації своєї моделі розвитку у напрямі економіки знань, що супроводжується інвестуванням у нові технології та реалізацією більш ліберальної економічної політики з метою створення сприятливих умов для ведення бізнесу. Було також повідомлено про позитивні тенденції двосторонньої торгівлі України з ОАЕ у 2021 році - зростання у порівнянні з 2020 роком обсягу торгівлі товарами на 23,2 відсотка (до 616,2 млн. доларів США) та послугами на 30 відсотків (до 531,4 млн. доларів США). Крім того, було наголошено на заінтересованості України у подальшому розвитку двостороннього співробітництва з ОАЕ, незважаючи на кризову ситуацію, викликану військовою агресією РФ на території України, яка вже негативно вплинула на міжнародну торгівлю та економічну активність, викликала порушення ланцюгів поставок товарів, призвела до підвищення цін на харчові продукти та енергоресурси. Ураховуючи зазначене, було висловлено сподівання щодо можливого внеску ОАЕ у процес пом’якшення наслідків торговельно-економічної кризи та запобігання підвищенню цін.
Засуджуючи військову агресію РФ проти України та зважаючи на участь у засіданні представника РФ, на початку своїх виступів про підтримку України, неможливість порушення її суверенітету та незалежності оголосили представники делегацій Канади, США, ЄС, Австралії, Нової Зеландії, Великої Британії, Кореї, із закликом до РФ виконувати свої міжнародні зобов’язання, зокрема із підтримання миру й міжнародної безпеки, та якнайшвидшого виведення військ з території України. У цьому зв’язку також згадувалася спільна заява зазначених та інших членів СОТ щодо агресії РФ проти України за підтримки Білорусі, розповсюджена в СОТ 15.03.2022 (документ WT/GC/244).
Обговорюючи досягнення ОАЕ у період між оглядами, учасники засідання вітали стійкість економіки цієї країни, незважаючи на вплив пандемії COVID-19, реалізацію реформ, спрямованих на її диверсифікацію та розвиток економіки знань, просування інновацій та цифрових технологій. Члени СОТ зазначали про відносну відкритість торговельної політики ОАЕ, успіхи у сфері спрощення процедур торгівлі, наявність можливостей у вільних економічних зонах, зменшення багатьох обмежень для іноземних компаній з прийняттям нового законодавства про комерційні компанії тощо. На думку деяких учасників, позитивні зміни торговельної та інвестиційної політики ОАЕ сприяли позиціонуванню цієї країни як регіонального торговельного та інвестиційного хабу.
Позитивно відзначалася і активна участь ОАЕ у діяльності СОТ та багатосторонній торговельній системі, включаючи участь у двох спільних ініціативах (стосовно розвитку електронної комерції та спрощення інвестування), підтримка надання відповіді пандемії COVID‑19 на глобальному рівні, участь у реалізації ініціативи щодо розширення прав і можливостей жінок у торгівлі.
Водночас занепокоєння членів СОТ викликали достатньо високі ставки ввізних мит на сільськогосподарську продукцію та застосування деяких ставок вище зв’язаного в СОТ рівня, зокрема на так звану “спеціальну продукцію”. Запитання порушувалися і щодо санітарних та фіто-санітарних заходів та технічного регулювання, процедур сертифікації халяльної продукції, маркування, вимог щодо необхідності підтвердження документів в консульствах, системи застосування акцизного податку на деякі напої, наявної державної підтримки у сільському господарстві. Обговорювався також вплив держави на економіку, що реалізується через державні підприємства та компанії, наближені до Уряду ОАЕ. Висловлювалися пропозиції щодо необхідності забезпечення прозорості фінансових операцій, посилення захисту прав інтелектуальної власності, удосконалення системи державних закупівель на федеральному та місцевому рівнях із забезпеченням участі малого та середнього бізнесу та іноземних компаній.
Зазначалося також і про затримки направлення ОАЕ необхідних нотифікацій до СОТ, зокрема стосовно ліцензування імпорту, митної оцінки, доступу до ринку.
Всього ОАЕ було завчасно отримано понад 700 письмових запитань від різних членів СОТ, у тому числі від України. Направлені від України запитання стосувалися нормативних підстав та умов участі FinTech-стартапів у програмах підтримки, запроваджених в ОАЕ.
Процедуру Огляду буде завершено після того, як ОАЕ у місячний термін направить до СОТ відповіді на всі отримані запитання, зокрема і на письмові запитання України.
З більш детальною інформацією щодо Огляду можна ознайомитися на офіційному веб-сайті СОТ за посиланням, де також є доступними для завантаження звіти, підготовлені Урядом Об’єднаних Арабських Еміратів та Секретаріатом СОТ (документи WT/TPR/G/423 і WT/TPR/S/423), та інші матеріали щодо торговельної політики цього члена СОТ.