Міністерство економіки,
довкілля та сільського господарства України
- Реалізація ініціативи ЄС “Ukraine Facility”
- Гуманітарне розмінування
- Інтелектуальна власність
- Рекомендації щодо відповідального використання ШІ: питання права інтелектуальної власності
- Національний перелік вебсайтів, що викликають занепокоєння щодо дотримання прав інтелектуальної власності
- Новини та анонси
- Нормативно-правові акти в сфері інтелектуальної власності
- Апеляційна палата
- Підтримка винахідництва, інновацій
- Колективне управління у сфері авторського права і суміжних прав
- Державний нагляд (контроль) у сфері інтелектуальної власності
- Стратегічне планування та макроекономічне прогнозування
- Промислова політика
- Визначення ступеня локалізації виробництва товарів під час публічних закупівель
- Фактична ціна реалізації природного газу
- Смартспеціалізація
- Гранти для переробних підприємств
- Фактична ціна реалізації руд заліза
- Зроблено в Україні
- Формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Часткова компенсація вартості сільськогосподарської техніки та обладнання вітчизняного виробництва
- Запит до Департаменту розвитку реального сектору економіки щодо формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок бюджетних коштів
- Фактична ціна реалізації для нафти, конденсату
- Середня митна вартість імпортного природного газу, що склалася у процесі його митного оформлення під час ввезення на територію України
- Середня вартість дизельного палива та бензинів автомобільних
- Величина коригуючого коефіцієнту, що застосовується до ставки рентної плати у разі зміни тарифів на транспортування однієї тонни нафти магістральними нафтопроводами
- Корпоративне управління та реформування державної власності
- Управління державною власністю
- Листи очікувань власника суб’єктів господарювання державного сектору економіки, функції з управління якими здійснює Кабінет Міністрів України
- Питома вага державного сектору в економіці
- Здійснення спільної діяльності суб’єктами господарювання державного сектору економіки
- Реформування суб’єктів господарювання державного сектору економіки
- Фінансове планування підприємств
- Подання звітності в електронному вигляді
- Державне майно
- Документи
- Управління державною власністю
- Економіка оборони і безпеки
- Інноваційна діяльність
- Інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Управління публічними інвестиціями
- Проєкт «Стійке, інклюзивне та екологічно збалансоване підприємництво» (RISE)
- Співробітництво між Україною, ЄС та Світовим банком щодо підтримки УДФ в Україні
- Діяльність Національного контактного пункту України з відповідального ведення бізнесу
- Програма з підготовки публічних інвестиційних проєктів, що реалізується Агенцією ДПП за підтримки Світового банку
- Державно-приватне партнерство
- Державна інвестиційна політика та міжнародне інвестиційне співробітництво
- Інструменти залучення інвестицій
- Управління державними інвестиційними проєктами
- Нормативно-правові акти
- Діагностичне оцінювання управління державними інвестиціями (УДІ) в Україні - Звіт Світового банку
- Методичні рекомендації та роз'яснення
- Перелік державних інвестиційних проєктів
- Моніторинг стану виконання та реалізації державних інвестиційних проєктів
- Державна підтримка для реалізації інвестиційних проєктів
- Умови праці
- Трудова міграція
- Публічні закупівлі
- Розвиток людського капіталу та соціальний діалог
- Сфера зайнятості
- Адміністративні послуги
- Розвиток торгівлі та захист прав споживачів
- Регуляторна діяльність
- Перелік регуляторних актів Міністерства економіки, довкілля та сільського господарства України
- Нормативно-правові акти
- Розгляд скарг на рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики
- Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності
- Повідомлення про оприлюднення проєктів регуляторних актів
- Звіти про відстеження результативності прийнятих регуляторних актів
- Проєкти регуляторних актів, аналізи регуляторного впливу до них та інші супровідні документи
- Дозвільна система та ліцензування у сфері господарської діяльності
- Державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції
- Міжнародна торгівля
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Критичний імпорт
- Висновки щодо продовження граничних строків розрахунків за окремими операціями з експорту та імпорту товарів, установлених Національним банком
- Інформація щодо стану використання експортно-імпортних квот
- Нетарифне регулювання зовнішньоекономічної діяльності
- Середні рівні цін на кольорові метали за результатами моніторингу цін на Лондонській біржі металів та Нью-Йоркській торговій біржі
- Форма звіту про обсяги імпорту (експорту) спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів
- Середньоарифметичні значення цін товарів, на які встановлено вивізне мито, що нараховується за адвалорними ставками
- Підтримка експорту
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Опитування щодо оновлення Експортної стратегії України
- Моніторинг реалізації Експортної стратегії України (exportstrategy.me.gov.ua)
- Нормативно-правові акти
- Інформаційні матеріали
- Секторальні та крос-секторальні експортні стратегії
- Інформаційні матеріали
- Сектор “Технічне обслуговування повітряних суден”
- Сектор Інформаційно-комунікаційні технології
- Сектор туризму
- Сектор машинобудування
- Сектор харчової та переробної промисловості
- Cектор «Креативні індустрії»
- Крос-сектор «Вдосконалення навичок»
- Крос-сектор «Торговельна інформація та просування експорту»
- Крос-сектор «Інновації для експорту»
- Крос-сектор «Транспортування та спрощення умов торгівлі»
- Виконання Експортної стратегії України
- Ринки у фокусі
- Рада з міжнародної торгівлі
- Інституційна підтримка експорту
- Виставково-ярмаркова діяльність
- Нормативно-правові акти
- Виставково-ярмаркові заходи
- Перелік виставкових і ярмаркових заходів за кордоном у 2026 році
- Перелік заходів виставково-ярмаркової діяльності в Україні у 2025 році
- Перелік виставкових і ярмаркових заходів за кордоном у 2025 році
- Анонси проведення виставково-ярмаркових заходів в країнах світу
- Анонси проведення виставково-ярмаркових заходів в Україні
- Інформація для бізнесу
- Експортна стратегія України 2017 – 2021 роки
- Зовнішньоекономічна діяльність
- Преференційні торговельні угоди
- Генералізовані системи преференцій
- Регіональні торговельні угоди
- Економічні дослідження
- Чинні регіональні торговельні угоди
- Угода про вільну торгівлю між Кабінетом Міністрів України та Урядом Держави Ізраїль
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Канадою
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Республікою Північна Македонія
- Угода про вільну торгівлю між Україною та державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Чорногорії
- Угода про Всеосяжне економічне партнерство між Урядом України та Урядом Об’єднаних Арабських Еміратів
- Угода про вільну торгівлю між Україною та Державами ЄАВТ
- Угода про вільну торгівлю між Урядом України та Урядом Турецької Республіки
- Діяльність України у Світовій організації торгівлі
- Центр обробки запитів членів СОТ та нотифікування
- Національний комітет з питань спрощення процедур торгівлі
- Багатосторонні переговори
- Структуровані дискусії заінтересованих членів СОТ з питань торгівлі та сталого розвитку навколишнього середовища
- Обмеження (скасування) субсидій у галузі рибальства
- Доха раунд
- Електронна комерція
- Внутрішнє регулювання у сфері послуг
- Робоча програма для мікро-, малих та середніх підприємств
- Сприяння інвестуванню заради розвитку
- Розширення прав і можливостей жінок в економічній сфері
- Участь України в роботі регулярних органів СОТ
- Торговельний захист
- Україна – держава-кандидат на вступ до ЄС
- Комунікаційні заходи з євроінтеграції за участі Мінекономіки
- Зона вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та ЄС
- Комітет асоціації Україна - ЄС у торговельному складі
- Торговельно-економічне співробітництво між Україною та ЄС
- Імплементація Угоди про асоціацію в торговельній та економічній сферах
- Участь України у Регіональній Конвенції про пан-євро-середземноморські преференційні правила походження
- Євроатлантична інтеграція
- Річні національні програми співробітництва України з НАТО
- Рада Україна – НАТО
- Конференція національних директорів з озброєння (CNAD) НАТО
- Індивідуальна програма партнерства між Україною та НАТО
- Стратегія комунікації з питань євроатлантичної інтеграції України на період до 2025 року
- Міжвідомча експертна група з координації співробітництва України з НАТО в економічній сфері (МЕГ)
- Саміти НАТО
- Співробітництво між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Зона вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Угода про цифрову торгівлю між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Телефонна лінія для надання роз’яснень з питань функціонування зони вільної торгівлі між Україною та Сполученим Королівством Великої Британії і Північної Ірландії
- Технічне регулювання
- Технічні регламенти
- Переліки національних стандартів під технічні регламенти
- Метрологія
- Оцінка відповідності
- Акредитація органів з оцінки відповідності
- Стандартизація
- Припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР (ГОСТ)
- Галузеві стандарти затверджені Держстандартом (Держспоживстандартом)
- Нормативно-правові акти
- Довідка щодо технічних умов підприємств (технічні умови не реєструються)
- Роз’яснення щодо обов’язкового застосування офіційних текстів національних, міжнародних чи європейських стандартів
- Прийняття та скасування національних стандартів (архів на 01.01.2015)
- Міжнародне співробітництво
- Загальна інформація щодо сфери технічного регулювання
- Національні класифікатори
- Оголошення
- Довкіллєва політика
- Державна реєстрація пестицидів і агрохімікатів
- Національна стратегія із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року
- Природоохоронні території та біорізноманіття
- Оцінка впливу на довкілля
- Управління відходами
- Рибне господарство
- Тваринництво
- Сільськогосподарське дорадництво
- Насінництво та охорона прав на сорти рослин
- Гідротехнічна меліорація земель
- Захист і карантин рослин
- Регулювання діяльності з ОРР та ФПГ
- Органічне виробництво
Звіт про базове відстеження результативності постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 991 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження туроператорської діяльності"
14.08.2017 | 08:52 | Департамент туризму та курортів1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується
Постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2015 № 991 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження туроператорської діяльності" (далі – Ліцензійні умови), яка набрала чинності 15.12.2015.
2. Назва виконавця заходів з відстеження
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.
3. Цілі прийняття акта
Відповідно до підпункту 19 частини першої статті 7 Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" (далі – Закон) ліцензуванню підлягає туроператорська діяльність.
Згідно із пунктом 2 частини другої статті 6 Закону орган ліцензування розробляє проекти ліцензійних умов і змін до них та подає їх в установленому порядку на затвердження Кабінету Міністрів України
Пунктом 23 Переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609, органом ліцензування туроператорської діяльності визначено Мінекономрозвитку.
Ліцензійні умови розроблено Мінекономрозвитку на виконання частини другої статті 9 Закону.
Основними цілями прийнятого регуляторного акта є:
- встановлення вичерпного переліку вимог, обов'язкових для виконання туроператорами, та вичерпного переліку документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії;
- стимулювання розвитку професійної конкуренції на ринку туристичних послуг;
- захист прав споживачів туристичних послуг, які користуються послугами туроператорів;
- впорядкування відносин між туроператорами і турагентами при реалізації останніми туристичного продукту, сформованого туроператором.
4. Строк виконання заходів з відстеження
З 01 липня 2017 року по 31 липня 2017 року.
5. Тип відстеження
Базове відстеження.
6. Методи одержання результатів відстеження
Статистичний метод.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних
Відстеження результативності зазначеного регуляторного акта здійснюється відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" шляхом аналізу таких показників:
1) цільова група, тобто кількість суб’єктів господарювання, діяльність яких підпадатиме під дію акта;
2) кількість виданих ліцензій на туроператорську діяльність;
3) витрати часу суб’єктів господарювання, пов’язаних з виконанням вимог запропонованого акта;
4) розмір грошових витрат суб’єктів господарювання, пов’язаних з виконанням вимог запропонованого акта;
5) загальний обсяг грошових надходжень до державного бюджету;
6) рівень поінформованості суб’єктів господарювання щодо основних положень акта.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
|
Показники результативності |
2016-2017 |
|
цільова група (кількість суб’єктів господарювання, діяльність яких підпадатиме під дію акта) |
2615 туроператорів (станом на 01.07.2017) Дія акта поширюється на всіх суб’єктів господарювання, які здійснюють туроператорську діяльність відповідно до отриманої ліцензії |
|
кількість виданих ліцензій на туроператорську діяльність |
177 (з дня набрання чинності регуляторного акта) |
|
витрати часу суб’єктів, пов’язаних з виконанням вимог запропонованого акта |
1. Витрати часу на підготовку документів для отримання ліцензії – 4 год. (за наявності документів) х177 (ліцензій) = 708 год. 2. Підготовка статистичного звіту – 8 годин х 1354 ліцензіата (вимога виконана лише 1354 ліцензіатом з 2615) = 10832 год. 3. Підготовка інформації щодо змін, що стосуються ліцензіата – 1 година х 2072* ліцензіат = 2072 год. Всього: 13612 год. (=708+10832+2072) *За інформацією Відділу вхідної кореспонденції Мінекономрозвитку |
|
розмір грошових витрат суб’єктів господарювання, пов’язаних з виконанням вимог запропонованого акта |
1. Процедури організації виконання вимог регулювання: 13612 год. (витрати часу на підготовку документів) Х 18 грн. (вартість 1 часу роботи виходячи з середньомісячної заробітної плати за 2017 рік)1 = 245016 грн. 2. Плата за ліцензію 265 440 грн. (177 ліцензій) (одна мінімальна заробітна плата, що діяла на дату прийняття рішення про видачу ліцензії (до 01.01.2017 року), один прожитковий мінімуму, виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що діє на день прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії (з 01.01.2017))2. 3. Розмір грошових витрат, пов'язаних з виконанням вимог Ліцензійних умов: Кількість кореспонденції відправленої ліцензіатом до Мінекономрозвитку (документи на отримання ліцензії, звіти, повідомлення про зміни, що стосуються ліцензіатів) – 2392 шт. з кількістю сторінок – 18311 арк.3 1) Вартість використаного паперу: 18311 арк./500 арк.х75 грн. (середня вартість 1 п.)≈ 2746,65 грн. 2) Вартість поштового обслуговування4: 184 листа (вага до 20 г. включно)х(4 грн. (вартість непріоритетного відправлення)+0,15 грн. (вартість малого конверта)) 373 листа (вага до 20 г. включно)х(4 грн. (вартість непріоритетного відправлення)+0,50 грн. (вартість малого конверта)) +1471 лист (вага від 20 до 50 г включно)х(5 грн. (вартість непріоритетного відправлення)+0,50 грн. (вартість середнього листа)) +224 листа (вага від 50 до 100 г включно)х(5,8 грн. (вартість непріоритетного відправлення)+0,50 грн. (вартість середнього листа)) +137 листів (вага від 100 до 250 г включно)х(8,8 грн. (вартість непріоритетного відправлення)+0,96 грн. (вартість великого листа)) +3 листа (вага від 250 до 500 г включно)х(12,8 грн. (вартість непріоритетного відправлення)+0,96 грн. (вартість великого листа))= 14101,9 грн. Всього: 16848,55 грн. (1294 ліцензіата): =2766,65 грн. +14101,9 грн. 1 Закон України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» 2Розмір державного збору за видачу ліцензії на туроператорську діяльність визначено статтею 14 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» 3 За інформацією Відділу вхідної кореспонденції Мінекономрозвитку 4За інформацією Укрпошти |
|
загальний обсяг грошових надходжень до державного бюджету |
265 440 грн (плата за видачу 177 ліцензій) |
|
рівень поінформованості суб’єктів господарювання щодо основних положень акта. |
рівень поінформованості щодо положень акта достатньо високий. Зокрема, Ліцензійні умови опубліковано в "Офіційному віснику України" 15.12.2015 (2015 р., № 97, стор. 3319), "Урядовому кур’єрі" від 23.12.2015 № 240, оприлюднено на офіційному веб-порталі Верховної Ради України та розміщено на офіційному веб-сайті Мінекономрозвитку. |
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
За результатами аналізу, отриманих значень показників результативності даного регуляторного акта, можна зробити висновок, що регуляторний акт має високий ступінь досягнення визначених цілей, його реалізація сприяє удосконаленню правового регулювання діяльності туроператорів, дає змогу: стимулювати розвиток професійної конкуренції на ринку туристичних послуг; підвищити рівень захисту прав споживачів туристичних послуг та туристичного обслуговування, які користуються послугами туроператорів; впорядковує відносини між туроператорами і турагентами при реалізації останніми туристичного продукту, сформованого туроператором.
Запровадження загальних організаційних, кваліфікаційних та інших спеціальних вимог, обов’язкових для виконання суб’єктами господарювання, які провадять туроператорську діяльність сприяє належному виконанню договірних зобов‘язань туроператорами перед споживачами послуг - туристами та виконанню функцій, покладених на суб’єктів господарювання у сфері туризму.