- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Комунальне некомерційне підприємство "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" | ||||
Тема: | Інше | |||
Тема розширена: | Щодо застосування законодавства у сфері закупівель, а саме : ст. 3 п. 5 п.п. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» – «Дія цього закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є: послуги за договорами про медичне обслуговування населення, що надаються відповідно до закону» | |||
Суть питання: |
Просимо Вас надати роз’яснення щодо застосування законодавства у сфері закупівель, а саме : ст. 3 п. 5 п.п. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» – «Дія цього закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є: послуги за договорами про медичне обслуговування населення, що надаються відповідно до закону». Між КНП «Бориспільською багатопрофільною лікарнею інтенсивного лікування» та НСЗУ укладений договір (далі-Договір) про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій за пакетами: 1. Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах; 2. Стаціонарна допомога дорослим та дітям без проведення хірургічних операцій; 3. Медична допомога при гострому мозковому інсульті в стаціонарних умовах; 4. Медична допомога при пологах; 5. Діагностика, лікування та супровід осіб із ВІЛ; 6. Стаціонарна допомога пацієнтам з гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою короновірусом, SARS-CoV-2; 7. Ведення вагітності в амбулаторних умовах. Для забезпечення медичного обслуговування населення за програмою медичних гарантій відповідно до Договору, підприємству необхідно заключити договора з Підрядниками, які можуть забезпечити проведенням лабораторних досліджень, а саме: біохімічні скринінги для вагітних в амбулаторних умовах, проведення лабораторних досліджень-діагностика ВІЛ-інфекції, дослідження сироваток крові на реакцію Вассерман, визначення субпопуляції лімфоцитів периферичної крові CD4, визначення копії РНК ВІЛ-1, бактеріологічні дослідження, комп’ютерна томографія для інсультних хворих (далі-Послуги), у звязку із відсутністю в КНП «ББЛІЛ» матеріальної бази. Враховуюче викладене, просимо роз’яснити: -Чи відносяться ці послуги до послуг за договорами про медичне обслуговування населення, що надаються відповідно до закону, на яке не поширюється дія Закону відповідно до ст. 3 п. 5 п.п. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»? |
|||
Відповідь на запит 130/2022 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в запиті 1081/2020 за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2a28f63b-b060-4783-ba16-fbffca6b05e3&lang=uk-UA В інших випадках замовник здійснює закупівлю в один із способів, керуючись вартісними межами, що встановлені Законом України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та з дотриманням мети Закону, зокрема забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції. Зазначаємо також, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство економіки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Спрощені закупівлі | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |