- Cемінари для бізнесу: Операції в Україні, що фінансуються Світовим банком і Цільовим фондом URTF
- Інформація про реформу публічних закупівель
- Інформаційний ресурс
- Політика
- Міжнародна діяльність
- Консультації з питань закупівель
- Нормативно-правові акти
- Професіоналізація
- Аналітика та методологія
- Результати моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва
- Методології щодо особливостей закупівель
- Огляд закупівельної практики на основі дослідження конкурентних процедур закупівель за участю нерезидентів
- Державні закупівлі (Архів)
- Оприлюднення роз’яснень
- Роз’яснення стосовно застосування законодавства у сфері державних закупівель
- Звіти
- Нормативно-правові акти
- Листи інформативного характеру
- Листи-повідомлення щодо здійснення моніторингу державних закупівель
- Висновки за результатами здійснення Уповноваженим органом моніторингу державних закупівель
Запит від Обухівське водопровідно-каналізаційне підприємство | ||||
Тема: | Переговорна процедура закупівлі | |||
Тема розширена: | Розірвання договору та проведення переговорної процедури | |||
Суть питання: |
Між Замовником та Переможцем процедури закупівлі (далі – Постачальник) було укладено Договір про постачання електричної енергії споживачу. За період дії договірних відносин Постачальником суттєво було здійснено підняття ціни за 1 кВт електричної енергії. З причин незгоди щодо чергового підняття ціни Замовник має намір прийняти рішення про ініціювання процедури розірвання договору з Постачальником. Для уникнення порушення законодавства у сфері публічних закупівель просимо Вас дати відповідь з наступних питань: 1. Чи може вважатись ініціювання розірвання договору про закупівлю Замовником (з підстав незгоди Замовника з підняттям ціни) виною Постачальника (відповідно до абз. 3 п. 3 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами (далі – Закон України «Про публічні закупівлі»)? 2. Чи можливе проведення переговорної процедури без залучення постачальника «останньої надії» за правилами, визначеними абз. 5 п. 2 ч. 2 ст. 40 Закон України «Про публічні закупівлі», адже предметом закупівлі є товар у вигляді електричної енергії, що одночасно порушує принцип публічних закупівель «максимальна економія» (п. 2 ч. 1 ст. 5 Закон України «Про публічні закупівлі»)? Оскільки ціна постачальника «останньої надії» є ще вищою від тої, з якою не згоден Замовник. |
|||
Відповідь на запит 2374/2020 | ||||
Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на питання міститься в листі від 03.10.2020 3304-04/60124-06 "Щодо переговорної процедури закупівлі", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: tps://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F60124-06 Водночас зазначаємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону України “Про публічні закупівлі”, Положення про Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 459 (зі змінами), до компетенції Мінекономіки як Уповноваженого органу не належить визначення правомірності дій замовників в конкретних випадках. |
||||
Відповідь надано: | Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України | |||
Теги: | Переговорна процедура закупівлі | |||
|
Інформаційні ресурси
Повідом про корупцію |
Розрахунок середньоринкової вартості автомобілів |
Бази даних у сфері технічного регулювання; |
Єдиний державний портал адміністратівніх послуг |
Державні закупівлі |
Міністерство економіки України |
01008, Україна, м. Київ, вул. Грушевського, 12/2 |