Звичайна версія Розмір шрифта: A A A Схема кольорів: A A A
      Головна / Публічні закупівлі / Консультації з питань закупівель / Консультації з питань публічних закупівель
Меню
Консультації з питань публічних закупівель
Запит від Військова частина 1474
Тема: Оприлюднення інформації про закупівлю
Тема розширена: Щодо створення нового поля
Суть питання: Доброго дня! Чим зумовленно зобов'язання Замовників в системі електронних публічних закупівель заповнювати нове електронне поле “класифікація суб’єктів господарювання” (на прикладі публікації Звіту про укладені договори)? Адже ПЛАНОМ ЗАХОДІВ Розпорядження КМУ № 292-р від 10.05.2018 року передбачено "запровадження у картці реєстрації УЧАСНИКА в електронній системі закупівель окремого поля щодо категорії суб’єкта господарювання залежно від кількості працюючих та доходів від будь-якої діяльності за рік". Тобто мова йде саме про зобов'язання для УЧАСНИКА, а не ЗАМОВНИКА. Наказом МЕРТУ № 490 (зі змінами) заповнення данного поля Замовником не передбачено, а без його заповнення - створення закупівлі на майданчику неможливе. Як бути Замовникам в даному випадку? Де брати дані про класифікацію Учасників, і чим має керуватись тендерний комітет, вимагаючи у відповідальних за укладення договору осіб вищезазначену інформацію для публікації Звіту про укладені договори??
Відповідь на запит 471/2019

Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.

У свою чергу, Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.05.2018 № 292-р “Деякі питання реалізації Стратегії розвитку малого і середнього підприємництва в Україні на період до 2020 року” затверджено План заходів з реалізації Стратегії розвитку малого і середнього підприємництва в Україні на період до 2020 року, одним із заходів якого є запровадження у картці реєстрації учасника в електронній системі закупівель окремого поля щодо категорії суб'єкта господарювання залежно від кількості працюючих та доходів від будь-якої діяльності за рік в рамках завдання розширення доступу малого і середнього підприємництва до публічних закупівель.

Поряд з цим зазначаємо, що питання функціонування електронної системи закупівель розглянуто в листі від 07.02.2017 № 3302-06/3810-03 “Щодо електронної системи закупівель”, розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3810-03 Тому, оскільки відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є ДП “ПРОЗОРРО”, щодо технічних питань, у тому числі пов’язаних з реалізацією в системі вимог законодавства, користувачам системи необхідно звертатись до зазначеного підприємства, як адміністратора системи.

Відповідь надано: Департаментом сфери публічних закупівель та конкурентної політики Міністерства економіки України
Теги: Електронна система закупівель Оприлюднення інформації про закупівлю Адміністратор електронної системи закупівель
Чи була ця відповідь корисною для вас? Так Ні
Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України 01008, Україна, м. Київ,
вул. Грушевського, 12/2